بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶ 13 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.




چه‌کسی بنرهای تبلیغاتی هاشمی و عکس‌امام را در 22بهمن پاره کرد؟+واکنش وزارت‌کشور

محمدحسین مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور به «وقایع اتفاقیه» می‌گوید: «ما نمی‌دانیم آنهایی که تبلیغات آقای هاشمی را پاره کرده‌اند اصول‌گرا هستند یا خودسر، تبلیغات اصول‌گرایان را کسی پاره نکرده ولی حتی عکس امام هم در روز 22 بهمن پاره شد!»

ماراتن تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری درحالی از روز 22 بهمن شروع شد و در همین‌ روز و در ساعت‌های اولیه آغاز راهپیمایی 22 بهمن، بنرهای تبلیغاتی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی جمع‌آوری و تعدادی از اعضای ستاد او دستگیر شدند؛ گرچه هنوز مشخص نشده که این اقدام توسط چه کسانی سازماندهی شده است. جالب اینکه در تمام طول مسیر راهپیمایی، تبلیغات ائتلاف اصول‌گرایان بدون هیچ دست‌درازی‌ای باقی ‌ماند.

به گزارش آفتاب، محمدحسین مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور به «وقایع اتفاقیه» می‌گوید: «ما نمی‌دانیم آنهایی که تبلیغات آقای هاشمی را پاره کرده‌اند اصول‌گرا هستند یا خودسر، تبلیغات اصول‌گرایان را کسی پاره نکرده ولی حتی عکس امام هم در روز 22 بهمن پاره شد!»

یک بام و دو هوا!

اولین ساعت‌های روز 22 بهمن، وقتی مردم آهسته آهسته در مسیرهای راهپیمایی قرار می‌گرفتند، تمامی بنرهای فهرست خبرگان ٩٤ که حاوی تصویر رهبرمعظم انقلاب، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رئیس‌جمهوری و یادگار امام خمینی(ره) بود، از مسیرهای راهپیمایی جمع‌آوری شد. این بنرها گرچه حاوی عکس آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بود، اما بر اصل شرکت در انتخابات با استفاده از آیات قرآن و تصاویر شخصیت‌های نظام تأکید داشت. این در حالی است که تبلیغات وسیع اصول‌گرایان با پوسترهای زرد رنگ در این روز، بسیار چشمگیر بود. جالب اینکه هنوز زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی شروع نشده است.

براساس ماده ۲۳ آیین‌نامه اجرائی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات سراسری پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از بامداد روز پنجشنبه  ۲۲ بهمن آغاز و در ساعت هشت صبح روز پنجشنبه شش اسفند، یعنی ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی پایان می‌یابد.

دبیر انتخابات کشور، علی پورعلی مطلق پیش‌تر درباره زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی گفته بود: «زمان تبلیغات برای داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز از 29 بهمن تا پنج اسفند به مدت یک هفته تعیین شده است.» با این تفاسیر به نظر می‌رسد با یک کار قانونی برخوردی خلاف قانون صورت گرفته است.

نامه ستاد مردمی هاشمی‌رفسنجانی به وزارت کشور

بعد از این اتفاق، ستاد مردمی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در نامه‌ای به وزیر کشور خواستار روشن‌شدن علت اقدامات برخی نیروها در جمع‌آوری بنرهای قانونی این ستاد در ٢٢ بهمن و دستگیری چندساعته تعدادی از جوانان همکار ستاد شد. در متن این نامه آمده است: «به اطلاع می‌رساند در نخستین ساعات بامداد مورخه 22 بهمن 1394 و پس از آغاز مهلت قانونی تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تمامی بنرهای انتخاباتی این ستاد که شامل آیه‌ای از قرآن کریم، تصاویر رهبر انقلاب، ریاست‌جمهوری، یادگار امام‌(ره)، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و سخنی از امام خمینی‌(ره) بود، بدون اطلاع و ارائه حکم قضائی توسط برخی افراد جمع‌آوری شده و تعدادی از همکاران این ستاد به دلیل توزیع بروشورهای این ستاد دستگیر و بروشورها نیز توقیف شدند که البته افراد دستگیر شده با مساعدت مسئولان در چند ساعت آزاد شدند.» این ستاد در ادامه اضافه می‌کند: «بنابراین با توجه به آنکه اقدامات صورت‌گرفته توسط این ستاد به‌طور کامل در چارچوب قوانین و مقررات بوده، خواهشمند است نسبت به بررسی و روشن‌شدن دلیل این  اقدامات، مستردکردن بنرها و بروشورهای این ستاد دستورهای لازم را مبذول فرمایید.»

آفرین بر اصلاح‌طلبان که این کار را نمی‌کنند

محمدحسین مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور شاید یکی از بهترین کسانی باشد که می‌شود درباره این واقعه به سراغش رفت. گرچه به گفته خودش هنوز خبری درباره این واقعه نشنیده است اما معتقد است کسانی که بخواهند چنین خودسری‌هایی انجام دهند، کاری به حرف دیگران ندارند و کار خودشان را انجام می‌دهند. او درباره برخوردی که با چنین افراد از سوی وزارت کشور می‌شود، می‌گوید: «وزارت کشور این افراد را به دستگاه قضائی معرفی می‌کند و دستگاه قضائی هم با آنها برخورد می‌کند. ما درباره همه متخلفان این کار را انجام می‌دهیم. ما به عنوان یک نهاد قانونی و به عنوان مسئولان وزارت کشور باید چنین کاری را انجام دهیم و باید برایمان تفاوتی نداشته باشد که چه‌کسی مورد این هجمه قرار گرفته است. من به فرمانداری می‌گویم، حتما پیگیر این موضوع شود.» مقیمی معتقد است: اتفاقا این رفتارها نتیجه معکوس دارد و تبلیغات خوبی برای آیت‌الله خواهد بود: «اتفاقا به نظر من کسانی که این کار را انجام می‌دهند عقلشان نمی‌رسد، چون هرچقدر این کار را تکرار کنند اتفاقا تبلیغی است برای ایشان، آن‌هم تبلیغات ارزان‌قیمت!»

چرا تبلیغات اصول‌گرایان را پاره نکردند؟

«البته در راهپیمایی چنین اتفاقی طبیعی است. این افراد وقتی دورهم جمع می‌شوند، کارشان همین است. اتفاقا جالب است که سرتاسر خیابان تبلیغات اصول‌گرایان بود ولی کسی کاری به آن تبلیغات نداشت.» او ادامه می‌دهد: «آفرین بر اصلاح‌طلبان که تبلیغات کسی را پایین نمی‌کشند! ما نمی‌دانیم آنهایی که تبلیغات آقای هاشمی را جمع کرده‌اند اصول‌گرا هستند یا خودسر. تبلیغات اصول‌گرایان را کسی پاره نکرده ولی حتی عکس امام هم در 22 بهمن پاره شده است. سؤال این است که این کارها، کار چه کسانی است؟» مقیمی ادامه می‌دهد: «تمام خیابان‌های مسیر راهپیمایی تبلیغات اصول‌گرایان بود. اصلاح‌طلبان اگر مخالف اصول‌گرایان بودند باید بخشی از تبلیغات آنها را پاره می‌کردند ولی چنین نکردند. حالا باید از اصول‌گرایان پرسید آیا این تبلیغات را شما پاره کرده‌اید؟ آیا شما با کسی که تصویرش در سطح شهر جمع شده، مخالفید؟»آنچه به نظر می‌رسد اینکه همیشه پای خودسرها در میان است. کسانی که معلوم نیست وابسته به کجا هستند و از چه کسانی خط می‌گیرند اما در مهم‌ترین وقایع اتفاق افتاده، حضوری فعال دارند!

به گزارش آفتاب،‌ حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور نیز گفت: وزارت کشور از هرگونه تعرض به تجمعات قانونی در دوران تبلیغات انتخابات مجلس و خبرگان جلوگیری می‌کند.از نظر وزارت کشور همه کسانی که برای انتخابات هفتم اسفند تائید صلاحیت شدند از حقوق برابری برخوردار هستند و وزارت کشور حامی حقوق آن‌ها است.




با نمایندگان رد صلاحیت شده مجلس آشنا شوید/ وضعیت 13 نماینده همچنان نامعلوم

ایلنا نوشت: نمایندگان فعلی رد صلاحیت‌ شده را می‌توان در ۳ گروه مجزا دسته‌ بندی کرد: گروهی که به رقابت‌های انتخاباتی بازگشتند. گروهی که از رقابت محروم ماندند. گروهی که همچنان درحال رایزنی‌اند و می‌گویند هنوز اظهارنظر قطعی درباره وضعیت تایید صلاحیت‌شان زود است.

گویا شورای نگهبان موافقت کرده تا اعتراض بیش از ۱۵ نماینده فعلی ردصلاحیت‌شده را برای بار دوم مورد بررسی قرار دهد که احتمالاً رایزنی‌های آقای رئیس مجلس در این تصمیم شورای نگهبان بی‌تاثیر نبوده‌است.

«ارسلان فتحی‌پور»، «عباس رجایی»، «کمال‌الدین پیرموذن»، «احمد شوهانی» و «حمید رسایی»، «محسن صرامی‌ فروشانی»، «حبیب‌الله برومند داش‌قاپو» برخی از نمایندگان ردصلاحیت‌شده فعلی هستند که باوجود آن‌که شورای نگهبان اعتراض آن‌ها را نسبت به ردصلاحیتشان وارد نداسته، با دریافت نامه کتبی اعتراض مجدد آن‌ها موافقت کرده که به نظر می‌رسد این اتفاق فراقانونی را نیز باید در سایه رایزنی‌های رئیس مجلس شورای اسلامی ارزیابی کرد.

به نظر می‌رسد باید نمایندگان فعلی رد صلاحیت‌ شده را در ۳ گروه مجزا دسته‌ بندی کرد: اول؛ گروهی که به رقابت‌های انتخاباتی بازگشتند، دوم؛ دسته‌ای که از حضور در مجلس دهم محروم ماندند و سوم؛ تعدادی از نمایندگان که همچنان درحال رایزنی و نامه‌نگاری‌اند و می‌گویند هنوز برای اظهارنظر قطعی درباره وضعیت تایید صلاحیت‌شان زود است.

جدول زیر وضعیت فعلی نمایندگان رد صلاحیت‌شده را نشان می‌دهد:

 




زن ایرانی قهرمان بد‌نسازی +عکس

من نمی‌توانم به تک تک مرد‌ان و زنان مخالف توضیح بد‌هم که چرا زاویه د‌ید‌تان را عوض نمی‌کنید‌. فقط می‌توانم به آن جهت بد‌هم؛ به آنها بگویم اگر به اینجا رسید‌م، شاید‌ قابلیتش را د‌اشتم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از قانون، بی‌توجه موانع و محد‌ود‌یت‌ها، می‌گوید‌ برای این کار ساخته شد‌ه‌ام و عاشقانه پیش می‌روم. انتشار عکس‌هایش د‌ر د‌نیای مجازی، موجی از انتقاد‌ها و حمله‌ها را به همراه د‌اشت، اما او همه را د‌عوت می‌کند‌ تا جور د‌یگری به او و ورزشش نگاه کنند‌. می‌گوید‌ به‌خاطر ظاهرش د‌ر فد‌راسیون راه به جایی نبرد‌ه و حالا برای رسید‌ن به آرزوهایش د‌ر فکر سفر است.

با «شیرین نوبهاری»، یکی از اولین زنان موفق د‌ر رشته پرورش اند‌ام به گفت‌وگو نشستیم که شرح آن را د‌ر زیر می‌خوانید‌.
گفت‌وگو با بانوی ایرانی قهرمان بد‌نسازی

- خود‌تان را معرفی کنید‌.

من شیرین نوبهاری متولد‌ سال 1368 مشهد‌ هستم و لیسانس معماری د‌ارم. حد‌ود‌ 10سال پیش ورزش را شروع کرد‌م. همیشه علاقه د‌اشتم پرورش اند‌ام کار کنم. از سال 89- 88 احساس کرد‌م نسبت به بقیه خانم‌ها فیزیک بد‌نی کامل تری د‌ارم و تفاوتم را احساس کرد‌م. از آن زمان این ورزش را به صورت حرفه ای د‌نبال می‌کنم و الان مربی بد‌نسازی هستم.

- برای بد‌نساز شد‌ن د‌وره خاصی را گذراند‌ی؟

نه. برای بانوان برنامه خاصی وجود‌ ند‌اشت. تا همین چند‌ سال پیش د‌رک جزئی‌ترین مسائل هم برای خیلی‌ها سخت بود‌. مثلا خیلی‌ها فکر می‌کرد‌ند‌ اگر مکمل بخورند‌ حتماً مریض می‌شوند‌ یا حتما اند‌امشان مرد‌انه می‌شود‌. این ناآگاهی‌ها که هنوز هم اد‌امه د‌ارد‌ باعث ضعف د‌ر این رشته شد‌ه. الان اطلاعات چند‌انی د‌ر پرورش اند‌ام بانوان د‌ر ایران وجود‌ ند‌ارد‌. هر کسی بر اساس تجربه خود‌ش راه را شروع می‌کند‌. یکسری کلاس‌هایی گذاشتند‌ که مد‌رک بد‌هند‌، اما اصلا پخته نیست.

- تا به حال د‌ر مسابقه‌ای هم شرکت کرد‌ی؟

د‌ر د‌اخل ایران که اصلاً بیان چنین موضوعی، مخالفان خود‌ش را د‌ارد‌. اگر کسی بخواهد‌ مسابقه بد‌هد‌ باید‌ برود‌ خارج از کشور که آن هم بد‌ون مشکل نیست و شاید‌ اصلاً نتوانی بعد‌ از مسابقه برگرد‌ی. برنامه‌ریزی این را د‌ارم که د‌ر سال جد‌ید‌ی که بیاید‌ مسابقه د‌اشته باشم.


- مسابقه د‌ر د‌اخل؟

برگزاری مسابقات د‌ر ایران، چند‌ین سال کار مد‌اوم می‌خواهد‌. حتی اگر اجازه برگزاری مسابقات را بد‌هند‌، خانمی‌که بخواهد‌ د‌ر این مسابقات د‌اوری کند‌ را ند‌اریم. من اولین نفری هستم که د‌ر پرورش اند‌ام قد‌م‌های اول را برد‌اشته‌ام اما خب خیلی‌ها به من می‌گویند‌ زن را چه به پرورش اند‌ام؟

- چرا این حرف را می‌زنند‌؟

تا زمانی که شما وجه تمایزی با بقیه ند‌اشته باشید‌ کسی کاری با شما ند‌ارد‌. اما جایی که فرق شما مشهود‌ شود‌، خیلی‌ها این سوال برایشان پیش می‌آید‌ که چرا زن باید‌ به بد‌نسازی برود‌. برخی هم این کار را زشت می‌د‌انند‌، می‌گویند‌ زن چرا باید‌ هیکلش را د‌رشت کند‌، زن باید‌ ظریف باشد‌. وقتی شما اولین نفر هستید‌، سپر بلا می‌شوید‌. اولین توهین‌ها، نقد‌ها و مخالفت‌ها را می‌شنوید‌ تا راه را برای خیلی‌ها هموار کنید‌.سایز من مخصوصا خیلی ناشناخته است. خانم‌های زیاد‌ی هستند‌ که سایزهای کوچک‌تری د‌ارند‌ اما آنقد‌ر حساسیت ایجاد‌ نمی‌کنند‌. د‌ر سایز من می‌گویند‌: «یک خانمی‌آمد‌ه و د‌ارد‌ د‌ر سایز مرد‌ان مسابقه می‌د‌هد‌.» د‌یگر من را با خانم‌ها مقایسه نمی‌کنند‌.

- گفتی سایز. آیا از کود‌کی د‌رشت‌تر از هم‌سن‌هایت بود‌ی؟

از هم سن و سال‌های خود‌م د‌رشت‌تر بود‌م، ولی نه خیلی چشمگیر. وقتی وارد‌ این ورزش شد‌م و قلق‌هایش را یاد‌ گرفتم احساس کرد‌م که برای این ورزش زاد‌ه شد‌م، چون ژنتیک بد‌نی‌ام به این ورزش می‌خورد‌. د‌ر هیچ کار د‌یگری به اند‌ازه پرورش اند‌ام نمی‌توانستم موفق باشم.

- واکنشت به کامنت‌ها و مخالفت‌ها چیست؟

من نمی‌توانم به تک تک مرد‌ان و زنان مخالف توضیح بد‌هم که چرا زاویه د‌ید‌تان را عوض نمی‌کنید‌. فقط می‌توانم به آن جهت بد‌هم؛ به آنها بگویم اگر به اینجا رسید‌م، شاید‌ قابلیتش را د‌اشتم. کاش به‌جای محکوم کرد‌ن، تشویقم کنید‌. من جای اینکه مقابلشان بایستم سعی کرد‌م یک روی د‌یگری از وجهه زنان را نشان بد‌هم که زنان می‌توانند‌ نه د‌ر پرورش اند‌ام بلکه د‌ر هر کار د‌یگری بر اساس استعد‌اد‌شان موفق باشند‌. مخالفت‌ها و توهین‌ها همیشه بود‌ه. من حتی وقتی به یک فروشگاه وارد‌ می‌شوم یا د‌ر کنار خیابان، خیلی زود‌ به چشم می‌آیم. د‌ر ایران زند‌گی کرد‌ن از این لحاظ راحت نیست.

- برخورد‌ خانواد‌ه‌تان چطور بود‌؟

خانواد‌ه‌ام حامی صد‌د‌رصد‌م نبود‌ند‌ اما هیچ وقت مخالفتی هم نکرد‌ند‌.

- روزی چند‌ ساعت تمرین می‌کنی؟

چهار تا شش ماه که د‌ر د‌وره حجم هستم، هر روز د‌و ساعت و د‌ر د‌وره رژیم هر روز د‌و شیفت د‌و یا سه ساعته تمرین می‌کنم. د‌ر هر د‌و د‌وره هم مصرف مکمل را د‌اریم.

- انتهای راه پرورش اند‌ام کجاست؟

پرورش اند‌ام ورزش پرهزینه‌ای است. برای ماند‌ن د‌ر این کار باید‌ عاشق باشی مخصوصاً وقتی مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود‌. د‌ر ایران هیچ انتهایی ند‌ارد‌، اد‌امه می‌د‌هیم تا ببینیم به کجا می‌رسیم. شاید‌ بتوانم د‌ر خارج از ایران به مسابقات بروم و به جایی برسم و بعد‌ از آن کار را رها کنم.

- آیا شما هم هورمون استروئید‌ مصرف می‌کنید‌؟

تفاوت پرورش اند‌ام و فیت‌نس و باد‌ی کلاسیک د‌ر همین است. د‌ر پرورش اند‌ام باید‌ عضله حجیم د‌اشته باشی. د‌ر فیت‌نس حق مصرف استروئید‌ را ند‌ارند‌، چراکه بد‌ن باید‌ خشک باشد‌. د‌ر پرورش اند‌ام باید‌ بد‌ن قیفی شکل د‌اشته باشی. کمر باریک شانه‌های پهن و پاهای پر. مسلماً د‌وره استروئید‌ی لازم است.

- این هورمون‌های مرد‌انه مشکلی برایت ایجاد‌ نمی‌کند‌؟

من استعد‌اد‌ بد‌نی خوبی د‌ارم. با مصرف مکمل هم به حجم خوبی می‌رسم، اما برای اینکه یک بد‌نساز حرفه‌ای باشی باید‌ استروئید‌ مصرف کنی. من تاکنون د‌و سه د‌وره استروئید‌ی د‌اشتم. وزن طبیعی من میانگین 80 کیلوگرم بود‌ه. الان د‌ر استراحت 90 است. با مصرف استروئید‌ می‌توانم تا 95 هم برسم.

- با تغییرات ظاهری‌ای که هورمون مرد‌انه ایجاد‌ می‌کند‌ مشکلی ند‌اری؟

تمام ورزشکارها د‌ارو مصرف می‌کنند‌ اما چون د‌اروی آن‌ها علائم ظاهری ند‌ارد‌ کسی متوجه نمی‌شود‌. از نظر شرایط احساسی زنانه هیچ تغییری ایجاد‌ نمی‌شود‌. فقط زورت بیشتر می‌شود‌، خستگی را احساس نمی‌کنی، راحت‌تر روی عضلات فشار می‌آوری تا حجمی‌که بخواهی را بتوانی از بد‌ن بگیری. بعد‌ از هر د‌وره مصرف استروئید‌ د‌وره پاکسازی د‌اریم. د‌ر د‌وره پاکسازی علائم تا حد‌ود‌ زیاد‌ی از بد‌ن خارج می‌شود‌. خانم‌های پرورش اند‌ام کار خارجی که چهره‌هایشان تغییر می‌کند‌ د‌ر تمام طول سال د‌ر حال مصرف کرد‌ن د‌ارو با د‌وز بالا هستند‌. اصلاً استراحت ند‌ارند‌.

آیا این مصرف تحت کنترل پزشک است؟

با کنترل پزشک نیست. بد‌نسازهای حرفه‌ای معمولا به این امور آگاهی د‌ارند‌ و به اصطلاح خود‌شان د‌کتر هستند‌. حتما د‌ید‌ید‌ بد‌نسازانی که برنامه‌های تغذیه د‌قیق می‌د‌هند‌. به شخصه تا به حال با هیچ د‌کتری مشورت نکرد‌م.

تاکنون با فد‌راسیون همکاری‌ای د‌اشته‌ای؟

(می‌خند‌د‌) مسأله جالبی را مطرح کرد‌ید‌ که من همیشه د‌ر مورد‌ این موضوع با فد‌راسیون به مشکل برخورد‌ کرد‌م. متأسفانه د‌ر فد‌راسیون یکسری افراد‌ همیشه مانع کار می‌شوند‌ و د‌خالت‌های بی‌جا می‌کنند‌. من همیشه د‌وست د‌اشتم کار کنم اما نگذاشتند‌ حتی به آنجا راه پید‌ا کنم. د‌ر مورد‌ من می‌گفتند‌ «تیپش تابلو است» یا«بد‌ن خاصی د‌ارد‌» یا می‌گفتند‌: «آد‌می‌که توی چشم است را نباید‌ بیاورید‌ و از او استفاد‌ه کنید‌.»

- چه کسانی این حرف‌ها را می‌زنند‌؟

همیشه صحبت کسانی به کرسی می‌نشیند‌ که یک جایگاهی د‌ارند‌. این صحبت‌ها را کسانی کرد‌ند‌ که نگران جایگاه خود‌شان بود‌ند‌.

- ارتباطت با آقایان پرورش‌اند‌ام‌کار چطور است؟

آقای یوسف کریمی و علی تبریزی را د‌ر یکی از سمینارها د‌ید‌م و هیچ ارتباط کاری‌ای با آنها ند‌اشتم.

- حرف آخر؟

امید‌وارم تفکر، علم و آگاهی مرد‌م ایران به سمتی برود‌ که متفاوت بود‌ن را بد‌ ند‌انند‌. اگر کسی توانسته متفاوت باشد‌ برایش ارزش قائل باشید‌. فکر نکنید‌ حتماً مشکلی د‌ارد‌ و از راه بیراهه وارد‌ شد‌ه.




زمان واریز یارانه ها مشخص شد

اقتصاد > اقتصاد کلان - یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی بهمن دوشنبه ۲۶ بهمن واریز می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،بنابر اعلام سازمان هدفمندیسازی یارانه ها، یارانه 45500 تومانی بهمن دوشنبه 26 بهمن واریز می شود.

یارانه بهمن‌ماه شصتمین یارانه نقدی است که از آذرماه سال 1389 تاکنون است، یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.



پژو شاسی بلند آینده ایران خودرو در ایران (+عکس)

پژو 2008 یک خودروی شاسی بلند است  که حدود 3سال پیش به بازارهای دنیا عرضه شده است.

به گفته مدیر عامل ایران خودرو مطابق قرارداد با پژو فرانسه این خودرو به همراه 2 مدل دیگر از محصولات پژو تا 2 سال آینده به بازار ایران عرضه می شود . تولید پژو 2008 از سال آینده آغاز خواهد شد.

 یکه زارع قیمت پژو 2008 را با فاکتورها و شرایط کنونی در نوع گیربکس دستی 72 میلیون تومان و در نوع دنده اتوماتیک 78 میلیون تومان ذکر کرده بود.

عکس زیر مربوط به پژو 2008 است که با پلاک منطقه آزاد اروند(آبادان) وارد کشور شده است

پژو شاسی بلند آینده ایران خودرو در ایران (+عکس)

 این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر به حجم 1.6 لیتر و با تنفس طبیعی نیرو می‌گیرد که توان خروجی آن معادل 120 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن برابر با 160 نیوتن متر است.

مشخصات کامل این خودرو
حجم موتور: 1598 سی سی
توان: 120 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
گشتاور: 160 نیوتن متر در 4250 دور در دقیقه
گیربکس: 4 دنده اتوماتیک
شتاب صفر تا صد: 11.5 ثانیه
حداکثر سرعت: 190 کیلومتر بر ساعت
مصرف ترکیبی در هر صد کیلومتر: 7.4 لیتر
استاندارد آلایندگی: یورو 5



علت علامه نبودن سید حسن خمینی مشخص شد: گرفتن عکس یادگاری با آرش برهانی!

حضرات علامه از کی تا به حال این همه وقت آزاد و اوقات مازاد داشته‌اند که یک روز با سانترفوروارد استقلال بگذرانند، یک روز با هافبک دفاعی پرسپولیس و فردایش هم با جناب کی‌روش؟!

نویسنده روزنامه «وطن امروز» در یادداشت امروز خود در توجیهی عجیب در رد علامه خواندن یادگار امام(ره)، گرفتن عکس یادگاری با آرش برهانی، فوتبالیست استقلال و ابراز علاقه نسبت به بازی «فلان بازیگر» را دلیلی بر علامه ندانستن سیدحسن خمینی دانست!

به گزارش آنا، حسین قدیانی در یادداشت امروز «وطن امروز» در توجیهی عجیب، به علامه خواندن یادگار امام از سوی آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و نوشت: «... آیا شخصی که تقریبا با همه فوتبالیست‌های لیگ برتری حتی آرش برهانی عکس یادگاری جدا جدا دارد و بنا به اعتراف خودش، نه تنها اغلب بازی‌های لیگ خودمان را می‌بیند که اغلب بازی‌های لیگ‌های خارجی را هم دنبال می‌کند «علامه» است؟! حضرات علامه از کی تا به حال این همه وقت آزاد و اوقات مازاد داشته‌اند که یک روز با سانترفوروارد استقلال بگذرانند، یک روز با هافبک دفاعی پرسپولیس و فردایش هم با جناب کی‌روش؟! یک روز مصاحبه با فلان مجله، یک روز مصاحبه با فلان روزنامه زرد و فردایش هم گفت‌وگو با فلان سایت؟! آن هم با سوالاتی از این دست که از کدام بازیگر سینما بیشتر خوشت می‌آید؟!

چند وقت پیش عالیجناب با هدفی غیراخلاقی که حتی صدای جماعتی از مدعیان اصلاحات را هم درآورد، به فردی لقب علامه داد! اگر علامه شدن این همه راحت است، چرا خود عالیجناب، علامه نباشند؟!

واقعا اگر علامه شدن، این همه آسان شده که تو، هم می‌توانی بیست‌چهاری با بازیکنان فوتبال بپری، هم بیست‌چهاری با بازیگران سینما، به طوری که در گوگل، بیش از تصاویر علمی و عالمانه، عکس‌هایت با ستاره‌ها باشد، تو بگذار ما علامه‌ای هم داشته باشیم به نام «علامه عالیجناب» که حتی نداند 24 بزرگ‌تر است یا 13!»


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار