مدیر کل راه و شهرسازی لارستان گفت:محور جهرم به لار به دلیل اینکه نزدیکترین و ایمن ترین مسیر برای دسترسی به خلیج فارس بوده و بسیار پر تردد است از اهمیت زیادی برخوردار بوده و طی چند ماه اخیر اقدامات خوبی از نظر ایمن سازی ورودی و خروجی و داخل تونل صورت گرفته و از نظر ایمنی از وضعیت خوبی برخوردار است.
کد خبر: ۱۸۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 14 February 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:محمدرضا باقری فرد صبح یکشنبه در بازدید از  جاده های  تحت پوشش این اداره کل اظهار داشت: محور جهرم به لار به دلیل اینکه نزدیکترین و ایمن ترین مسیر برای دسترسی به خلیج فارس بوده و بسیار پر تردد است از اهمیت زیادی برخوردار بوده و طی چند ماه اخیر اقدامات خوبی از نظر ایمن سازی ورودی و خروجی و داخل تونل صورت گرفته و از نظر ایمنی از وضعیت خوبی برخوردار است.

وی در ادامه از ورودی های بخش جویم و بنارویه بازدید کرد و حذف چند نقطه پر حادثه و ایمن سازی ورودی بنارویه را در دستور کار قرار داد.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در خصوص محور لار- زرین دشت نیز افزود: این محور یکی از محور های مهم این اداره کل است که با بهره برداری از این محور فاصله لار به شهرها و استانهای شرقی کشور ۶۰ کیلومتر کاهش می یابد.

باقری فرد ادامه داد: طول این محور ۴۵ کیلومتر است که ۱۵ کیلومتر آن در حوزه این اداره کل قرار دارد و تعداد ۳۷ دستگاه پل با دهانه ۲ تا ۵ متری در این محور باید ساخته شود که در حال حاضر عملیات احداث این پل ها به اتمام رسیده و امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر به بهره برداری برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار