کد خبر: ۱۸۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 14 February 2016

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه ثبت نام نمایشگاه بین‌المللی کتاب از اسفندماه آغاز می‌شود، گفت: ناشران البرز تا پایان بهمن ماه اطلاعات خود را در بانک اطلاعات خانه کتاب تکمیل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، محمد طاهری اظهار داشت: با توجه به شروع ثبت نام نمایشگاه بین‌المللی کتاب ناشران البرز تا پایان بهمن ماه ١٣٩٤ اطلاعات خود را در بانک اطلاعات خانه کتاب تکمیل کنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ادامه داد: با توجه به اعلام خانه کتاب و از آنجا که مبنای تعیین غرفه تعداد عناوین کتاب‌های ثبت شده ناشران در بانک اطلاعات خانه کتاب خواهد بود ناشران حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری نسبت به تکمیل و کنترل اطلاعات کتاب‌های خود در بانک اطلاعات خانه کتاب اقدام کنند.

وی اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب بهترین فرصت برای معرفی آثار بیش از 100 ناشر و نویسندگان استان البرز است که اقدام به موقع ناشران استان نسبت به تکمیل و کنترل اطلاعات کتاب‌های چاپ شده خود در بانک اطلاعات خانه کتاب این فرصت را تسهیل و افزایش می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار