فرماندار نهاوند گفت: نامزدهای مجلس شورای اسلامی تلاش خود را برای برقراری اهداف متعالی در جامعه بکار بندند و در حفظ آرامش جامعه و همدلی مردم گام بردارند .
کد خبر: ۱۸۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 16 February 2016
 فرماندار نهاوند گفت: نامزدهای مجلس شورای اسلامی تلاش خود را برای برقراری اهداف متعالی در جامعه بکار بندند و در حفظ آرامش جامعه و همدلی مردم گام بردارند .

به گزارش ایرنا، کریم حمیدوند در جلسه مشترک هیات اجرایی، نظارت، بازرسی و کاندیداهای حوزه شهرستان نهاوند در محل فرمانداری افزود: خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر تخریب نامزدها از سوی یکدیگر دریافت نشده که این مساله نشان از برگزاری انتخاباتی قانونمند در سطح شهرستان می باشد.

وی از آمادگی مجموعه شهرستان برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند و در خور شان نظام اسلامی خبر داد و افزود: به منظور آمادگی تمامی عوامل انتخابات تا کنون کلاسهای آموزشی برای نمایندگان فرماندار ، بازرسان ، کاربران رایانه و اعضا شعب برگزار شده تا آنان با اطلاعات کافی به برگزاری انتخابات بپردازند .

وی با تاکید بر رعایت مر قانون در بی طرفی همه دستگاههای اداری شهرستان افزود: هیچ یک از ادارات و نهادهای دولتی حق دخالت و حمایت از نامزدهای انتخاباتی را با وسایل و امکانات دولتی را ندارند و در صورت مشاهده طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

فرماندار شهرستان نهاوند در ادامه گفت: هیات اجرایی انتخابات از بین 30 معتمد شهر انتخاب شدند و این هیات برگزار کننده انتخابات هستند.

وی برگزاری انتخاباتی سالم را هدف اصلی مجریان اتنتخابات ذکر کرد و افزود: به منظور رفع هر گونه شبهه کاندیدهای انتخاباتی می توانند معتمدین خود را برای حضور در شعب اخذ رای مشخص کنند و معتمدین نامزدها می تواند به عنوان نماینده شما بر صحت انتخابات نظارت کنند اما حق دخالت در اجرا را ندارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قانون برای هر نامزدهای انتخاباتی یک ستاد در نظر گرفته گفت: دولت و مجموعه ستاد انتخابات برای کمک به نامزدها دو ستاد یکی برای برادران ودیگری برای خواهران را در نظر گرفته است.

وی از نامزدهای انتخاباتی خواست ستاد های انتخاباتی خود را برای جلوگیری از هرگونه برخوردی طوری در نظر بگیرند که فاصله مناسبی با سایر ستاد ها داشته باشند.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: از 25 مرحله انتخابات 23 مرحله آن به شکل رایانه ای صورت میگیرد و خوشبختانه شهرستان نهاوند رتبه اول را در این بخش در کشور به خود اختصاص داده است.

در این جلسه امام جمعه نهاوند نیز گفت: هیات اجرایی ، هیات نظارت ، نامزدها و همه کسانی که می خواهند رای بدهند باید امانت دار باشند و با امانت داری خود حافظ این نظام باشند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا افزود: عمل به وظیفه و تکلیف از موفقیت های دنیایی به مراتب بالاتر است و اگر کسی به وظیفه ای که تشخیص داده شده از سوی خدا عمل کند چه به هدف برسد چه نرسد موفق است.

امام جمعه نهاوند از هیات های اجرایی و نظارت خواست رعایت بی طرفی و امانت داری را انجام بدهند و در سلامت انتخابات در همه مراحل انتخابات امانت دار مردم باشند.

وی همچنین از نامزدها انتخاباتی خواست با گفت و گو با اعضا ستادهای خود به آنها اعلام کنند که برای انجام وظیفه به عنوان نامزد انتخاباتی آمده اند اگر پیروز شدیم خدا را شکر می کنیم و اگر رای نیاوردیم نگرانی، عصبانیت و بداخلاقی در جامعه ایجاد نکنیم.

وی در پایان گفت: شما می توانید در انتخاب فرد اصلح و آرامش جو جامعه در بین مردم مثمر باشید.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنچمین دوره خبرگان رهبری روز هفتم اسفندماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود .

شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی نزدیک به 200 هزار نفر دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار