مدیرکل میراث فرهنگی قم با اشاره به برگزار نمایشگاه بازارچه نوروزی در مجتمع‌های رفاهی و تفریحی استان گفت: این بازارچه‌ها که عمدتا صنایع دستی هنرمندان استان است در ۴ نقطه شهر و در قالب ۶۰ غرفه آثار صنایع دستی خود را عرضه می‌کنند.
کد خبر: ۱۸۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴ 16 February 2016
به گزارش تابناک قم، عیسی رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزار نمایشگاه بازارچه نوروزی در مجتمع‌های رفاهی و تفریحی استان اظهار داشت: این بازارچه‌ها که عمدتا صنایع دستی هنرمندان استان است در 4 نقطه شهر و در قالب 60 غرفه آثار صنایع دستی خود را عرضه می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم همچنین از تبدیل خانه تاریخی یزدان پناه به هتل سنتی و اقامتی خبرداد و گفت: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی و اعتبار 400 میلیون تومانی در حال انجام است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه استانی تامین نیازمندی‌های استان در راستای خدمات رسانی به زائران و مسافران تصریح کرد: تلاش شده تا با دعوت از خیران در این کارگروه برای تامین نمازخانه‌های بین راهی استفاده شود.

رضایی برگزاری سمینار محراب مسافر را با هدف معرفی فعالان نمازخانه ساز و ترویج فرهنگ خدمت رسانی به زائران کریمه اهل بیت (س) خبرداد و گفت: در این سمینار که بخشی از آن در قالب آموزش‌های تخصصی است از فعالان و خیران نمازخانه سار نیز تجلیل می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم ادامه داد: در راستای توسعه گردشگری و رونق صنایع دستی نیز در برنامه‌ای با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی از 10 نفر از هنرمندان پیشکسوت استان تجلیل می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار