موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی قم در مقطع کارشناسی برای سال تحصیلی 95 -96 ویژه طلاب سطح یک حوزه های علمیه از میان برادران و خواهران طلبه سراسر کشور دانش پژوه می پذیرد.
کد خبر: ۱۸۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 17 February 2016
به گزارش تابناک قم، مدیر پذیرش موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم افزود: این موسسه بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور برای دوره های حضوری و نیمه حضوری دانش پژوه می پذیرد.

حجت الاسلام مهدی عباسی اظهار داشت: رشته های تحصیلی شامل معارف اسلامی ، اخلاق، ادیان، اقتصاد، تاریخ، حقوق، فلسفه، کلام، مدیریت، جامعه شناسی، روان شناسی، علوم تربیتی، علوم سیاسی و علوم قرآنی می شود. 

وی اعطای دانشنامه رسمی کارشناسی به فارغ التحصیلان، اعطای کمک هزینه تحصیلی برای دوره های حضوری و امکان ادامه تحصیل در مقطع های بالاتر و تحصیل در درس های فقه و اصول حوزه از پایه هفت تا خارج را از جمله مزیت های تحصیل در این رشته ها برشمرد.

وی با بیان اینکه مواد آزمون مذکور از درس های فقه، اصول فقه، منطق، ادبیات فارسی، ادبیات عربی و ادبیات انگلیسی است، گفت: ظرفیت پذیرش هر رشته در دوره های حضوری 20 تن و در دوره های نیمه حضوری 30 تن است.

عباسی با بیان اینکه طلبه های ممتاز که معدل شش پایه تحصیلی آنها بیش از 18.5 است از امتیازهایی برخوردار می شوند، گفت: محل تحصیل برای رشته های حضوری شهر مقدس قم است اما برای رشته های نیمه حضوری علاقه مندان می توانند در سایر استان های کشور نیز به تحصیل بپردازند. 

وی با بیان اینکه آزمون مذکور در 27 فروردین سال آینده در قم برگزار می شود، گفت: علاقه مندان تا 10 اسفند ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه پذیرش به نشانی اینترنتی http://paziresh.iki.ac.ir برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
باسلام لطفاراهنمایی بفرماییدثبت نام برای سال 96ازکی شروع می شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار