کد خبر: ۱۸۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸ 17 February 2016

رئیس اتاق بازرگانی و صنعت آنتالیا ترکیه با اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری در‌ البرز گفت: این استان ‌در زمینه ‌گردشگری ‌دارای ظرفیت‌های بسیاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، داود چتین عصر امروز در جریان بازدید از مراکز تولیدی و صنعتی کرج اظهار داشت: این استان از پیشرفت خوبی در زمینه مراکز تولیدی‌ و صنعتی برخوردار است و می‌توانیم سرمایه‌گذاری‌هایی را در این استان داشته باشیم.

وی با اعلام آمادگی به منظور سرمایه‌گذاری در استان البرز، ‌تأکید کرد: استان البرز همچنین در زمینه صنعت گردشگری نیز دارای ظرفیت‌های بسیاری است لذا در این زمینه نیز می‌توان سرمایه‌گذاری‌های بسیاری را انجام داد.

چتین با تأکید بر اینکه برای حضور بیشتر سرمایه‌گذاران به این استان باید منابع و ظرفیت‌های موجود در البرز بیش از پیش معرفی شود، ادامه داد: معرفی مراکز گردشگری،‌ مراکز تولیدی و صنعتی این استان می‌تواند گامی مهم در جهت جذب سرمایه‌گذاران باشد.

وی با اعلام اینکه تجار ترکیه سابقه طولانی در صنعت گردشگری دارند خاطر نشان کرد: استفاده از تجربیات تجار ترکیه در زمینه گردشگری می‌تواند این صنعت را در استان البرز نیز با رشد بیشتری همراه کند.

وی با اشاره به رفع تحریم‌های ایران اظهار داشت: کشور ایران قابلیت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی مناسبی دارد که می‌تواند عاملی مهم در جهت جذب و جلب سرمایه‌گذاران محسوب شود.

چتین با تأکید بر اینکه اتاق بازرگانی استان البرز پل ارتباطی بین صاحبان صنایع داخلی و خارجی است، افزود: هم‌اکنون بسترهای حضور سرمایه‌گذاران در این استان فراهم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار