مشروعیت زدایی از انتخابات و ایجاد خلاء قانونی در کشور
تابناک: بی بی سی در برنامه چشم انداز بامدادی گزارش مفصلی از تلاش عناصر ضدانقلاب پخش نمود و عنوان کرد : در هفته های اخیر، فراخوانی در شبکه های مجازی به جریان افتاده که موضوع آن، رأى نیاوردن محمد یزدی، احمد جنتی و مصباح یزدی در انتخابات مجلس خبرگان است.
کد خبر: ۱۸۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 19 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، بی بی سی در برنامه چشم انداز بامدادی گزارش مفصلی  از تلاش عناصر ضدانقلاب پخش نمود و عنوان کرد : در هفته های اخیر، فراخوانی در شبکه های مجازی به جریان افتاده که موضوع آن، رأى نیاوردن محمد یزدی، احمد جنتی و مصباح یزدی در انتخابات مجلس خبرگان است.

همین خط خبری دقیقا از سوی شبکه فارسی زبان VOA و رادیو فردا وابسته به سازمان CIA نیز دنبال می شود.

مثلث امریکا، اسرائیل و انگلیس در یک طراحی پیچیده، مشروعیت زدایی از انتخابات در ایران و ایجاد خلاء قانونی در کشور را در دستور کار قرار داده اند. این سناریوی بسیارخطرناک چهار فاز زیر را شامل می شود.

1 - دو قطبی سازی انتخابات و افکار عمومی

2 - مهندسی و مدیریت بر افکار عمومی در انتخابات

3 - مشروعیت زدایی از انتخابات و ایجاد خلاء قانونی در کشور

4 - انتقال نا امنی به محیط داخلی ایران

رأی ایرانی آری، رأی انگلیسی هرگز

در فاز اول این سناریو، جریان های ضدانقلاب و رسانه های بیگانه از طریق راه اندازی به اصطلاح کمپین و انعکاس رسانه ای آن، سعی دارند فضای انتخاباتی ( بویژه انتخابات خبرگان ) را به شدت دو قطبی نمایند. در مرحله دوم با مهندسی و مدیریت بر افکار عمومی، به مخاطبان خود دیکته کنند که به چه کسانی رأى بدهند و به چه کسانی رأى ندهند. از منظر طراحان سناریو موفقیت در این دو مرحله و عدم رأى آوری شخصیت های انقلابی و مسؤل انتخابات و نظارت بر آن، زمینه ساز فاز سوم سناریو برای مشروعیت زدایی از انتخابات خواهد شد که نتیجه آن باید منجر به ایجاد خلاء قانونی در کشور و انتقال نا امنی به محیط داخلی ایران گردد.

اکنون با برملا شدن این سناریوی طراحی شده و انذار رهبر معظم انقلاب، لازم است

اول: لازم است افرادی که مبادرت به انتشار لیست انتخاباتی کرده اند افرادی که از حمایت انگلیسی ها و آمریکایی ها برخوردارند را از لیست مورد نظرشان حذف کنند.

دوم: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای از جمله تاثیرگذار ترین اقداماتی است که می شود در جهت دفع این خطر بزرگ استفاده کرد.

سوم: جبهه مومن انقلاب در راستای بصیرت افزایی، هر چه سریعتر سناریوی دشمنان را برای افکار عمومی برملا سازد.

چهارم: مردم آگاه و هوشیار ایران با عزم رأى ایرانی آری، رأی انگلیسی هرگز به پای صندوق های رأی بروند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار