اکبر صادقی هشترودی؛
اينك اين مردم ديگربار در صحنه انتخابات حاضر مي شوند تا انقلاب اسلامي را تداوم بخشند و بقاي نظام اسلامي را تضمين كنند و راه امام خميني را كه احياگر دين و عزت بخش مسلمين و منادي بزرگ آزادي و استقلال است تداوم دهند.
کد خبر: ۱۸۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 20 February 2016
انتخابات بستر حضور گسترده مردم و تجلي گاه تكرار حماسه پرشور ملتي است كه نهضتي عظيم را به رهبري مصلح و انقلابگر بزرگ قرن حضرت امام خميني به ثمر رسانده است و براي شكل گيري و بقاي نظام حكومتي برخاسته از آن در عرصه هاي گوناگون مقابله با قدرت هاي استعماري و ايادي داخلي آنها به دفاع پرداخته است . اينك اين مردم ديگربار در صحنه انتخابات حاضر مي شوند تا انقلاب اسلامي را تداوم بخشند و بقاي نظام اسلامي را تضمين كنند و راه امام خميني را كه احياگر دين و عزت بخش مسلمين و منادي بزرگ آزادي و استقلال است تداوم دهند.
مشاورسابق وزیر نیروضمن دعوت از شهروندان برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات باعث تقویت بنیان مردم سالاری در کشور می شود و بر عملکرد مجلس دهم تاثیری مثبت خواهد گذاشت.
برگزاری 33 انتخابات نماد بارز مردم سالاری است
اکبر صادقی هشترودی گفت: جمهوری اسلامی ایران در  این 37 سال بیش از 33 انتخابات برگزار کرده و از آنجایی که برگزاری انتخابات یکی از معیارهای استقرار دموکراسی است؛ برگزاری بیش از 33 انتخابات نمود بارزی از مردم سالاری  در ایران محسوب می شود.
وی افزود: شهروندان البرزی در اسفند ماه امسال همراه و همگام با مردم سراسر کشور به دنیا ثابت خواهند کرد که با حضور همیشگی، در سرنوشت خود دخیل بوده و پشتیبان مستحکم نظام و رهبری هستند.
وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی با قانون‌گذاری‌، نظارت بر کار دولت، تایید وزرا و...نقش بسیار زیادی در تحولات کشور دارد اعلام کرد: مجلس هر چه توانمندتر، خلاق‌تر و مبتنی بر منافع ملی حرکت کند، راه‌های توسعه در کشور هموارتر خواهد شد.
زمینه حضور مردم درپای صندوق های رای فراهم شود
صادقی هشترودی با تاکید بر اهمیت بسیار زیاد انتخابات هفتم اسفند اذعان داشت: اولین موضوعی که در یک انتخابات مطرح می شود تسهیل حضور حداکثری مردم است زیرا حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای نتایج مثبتی را در پی خواهد داشت.
مشاورسابق وزیرنیرو افزود:  مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات باعث تقویت بنیان مردم سالاری در کشور می شود و بر عملکرد مجلس دهم تاثیری مثبت خواهد گذاشت.
رای مردم حق الناس است
وی با تاکید بر اینکه جلب اعتماد مردم می تواند به مشارکت حداکثری کمک شایانی کند گفت: موضوع حق الناس بودن رای مردم و ایجاد اطمینان مبنی بر  اینکه تک تک آرا آنها در سرنوشت و آینده کشور تاثیر خواهد داشت یکی از راه های جلب اعتماد مردم است.
این مسئول ضمن اشاره به اهمیت رعایت اخلاق و بی طرفی توسط برگزار کنندگان و نهادهای ناظر بر انتخابات تصریح کرد: مسئولان برگزار کننده حق هیچگونه دخل و تصرفی در روند برگزاری انتخابات ندارند؛ بنابراین بی طرفی و اخلاق مداری آنان نیز یکی دیگر از راه های جلب اعتماد مردم است.

کاندیداها ازتخریب یکدیگر خودداری کنند
صادقی هشترودی افزود: مسلما زمانی که مردم نسبت به رعایت بی طرفی، امانتداری و اخلاق مداری مسئولین برگزار کننده اطمینان حاصل کنند با شور و نشاط فراوان در انتخابات شرکت می‌کنند و در نتیجه مشارکت حداکثری شهروندان در این انتخابات رقم خواهد خورد.
وی در ادامه تاکید کرد: تخریب، نقد غیرمنصفانه و اتهامات نابه جا از موضوعاتی است که می تواند با دلسرد کردن مردم باعث کاهش حضور شهروندان در پای صندق های رای شود؛ بنابراین این بار بر دوش داوطلبین شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی که با خودداری و دوری از تنش آفرینی در صحنه سیاسی استان مقدمات حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه را فراهم کنند.
رسانه ها با اطلاع رسانی مناسب باعث افزایش شور انتخابات می شوند
مشاورسابق وزیر نیرو بر نقش رسانه های استان برای جلب مشارکت مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: رسانه ها با توجه به رسالتی که در اطلاع رسانی صحیح و درست دارند می توانند با پوشش تحولات مربوط به انتخابات نوعی نشاط و پویایی سیاسی در مردم به وجود آورند و مانع از رکود سیاسی در جامعه شوند.
وی رای و انتخاب را حقی دانست که براساس قانون اساسی به مردم اعطا شده است و اظهار داشت: شهروندان باید با عنایت به اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی در پیشبرد امور کشور و نقش آن در روند توسعه همه جانبه و با توجه به برنامه ها، سوابق، منش و عملکرد داوطلبین، نماینده ای را روانه مجلس شورای اسلامی کنند که توانایی تاثیر گذاری مثبت بر امور کشور و استان را داشته باشد.
ضرورت حضور تمامی اقشار درپای صندوق های رای
وی در پایان ضمن دعوت از تمامی مردم البرز برای شرکت در انتخابات پیش رو تاکید کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای مسلما بر تقویت مردم سالاری و توسعه همه جانبه کشور تاثیر مثبتی خواهد داشت.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار