فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۲۰۲ کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ و هلاکت قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۱۸۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 22 February 2016

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجندو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید شجاع اظهار داشت: مأموران یگان تکاوری دیهوک طبس اخباری مبنی بر حمل و جابه جایی مواد مخدر توسط دو دستگاه موتورسیکلت تریل 650 در مناطق کویری این شهرستان دریافت کردند که دستگیری قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: مأموران آثار تردد به جا مانده از قاچاقچیان را در کویر ردزنی کردند و با اطلاعات به دست آمده مسیر تردد سوداگران مرگ را کنترل کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: با اعزام چهار تیم رزمی خودرویی و استقرار در مسیر تردد قاچاقچیان در ساعات اولیه بامداد امروز دو دستگاه موتورسیکلت تریل با چراغ خاموش در کمین مأموران قرار گرفتند.

شجاع تصریح کرد: مأموران به سوداگران مرگ دستور ایست دادند که با بی توجهی قاچاقچیان و فرار راکبان موتورسیکلت چند بار با شلیک هوایی به آنان اخطار داده شده است.

وی گفت: قاچاقچیان که قصد تسلیم شدن نداشتند با تیراندازی پلیس متوقف شدند که بر اثر اصابت گلوله به یکی از راکبان موتورسیکلت این سوادگر مرگ به هلاکت رسید و موتورسیکلت‌ها واژگون و سه متهم دیگر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: در بازرسی از موتورسیکلت‌ها 202 کیلوگرم تریاک کشف شد و دو دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

شجاع تأکید کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در خراسان جنوبی بدون هیچ اغماضی صورت خواهد گرفت و هیچ نقطه‌ای از استان محیطی امن برای برای برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد بود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار