مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان:
سیروس رضایتی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه الکترونیکی این شهرستان با تاکید بر ابعاد مختلف توسعه دولت الکترونیک در سیاهکل اظهار کرد: سرعت و چابکی، مسئولیت‌‌پذیری و پاسخگو بودن، فراگیر، کارآمد و اثربخشی از اهداف توسعه دولت الکترونیک است
کد خبر: ۱۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 04 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، سیروس رضایتی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه الکترونیکی این شهرستان با تاکید بر ابعاد مختلف توسعه دولت الکترونیک در سیاهکل اظهار کرد: سرعت و چابکی، مسئولیت‌‌پذیری و پاسخگو بودن، فراگیر، کارآمد و اثربخشی از اهداف توسعه دولت الکترونیک است.

وی منعطف و تطبیق‌پذیر، قابل اعتماد، در دسترس، هماهنگی کامل بین اجزای دولت در راستای ایجاد شفافیت و مقابله با جعل و فساد اداری را از جمله اهداف توسعه دولت الکترونیک عنوان کرد و افزود: کمیسیون توسعه دولت الکترونیک زیر نظر دبیرخانه شورای عالی فناوری اطلاعات تشکیل شده است.

رضایتی با تاکید بر ارائه خدمات از راه دور و فضای مجازی توسط دستگاه‌ها، بیان کرد: اکنون حجم بسیاری از مبادلات اقتصادی در فضای مجازی انجام می‌شود و فناوری این امکانات را به‌وجود آورده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان نظام اداری را یکی از مؤلفه‌های اصلی توسعه کشور خواند و تصریح کرد: اگر نظام اداری چابک و کارآمد باشد موتور محرکه‌ای برای کشور محسوب می‌شود بنابراین نظام اداری برای توسعه مهم است.

وی خواستار پیگیری دستگاه‌ها در راستای سیاست‌های تعیین شده در چارجوب وظایف محوله شد و اظهار کرد: اعضای کارگروه توسعه الکترونیکی خدمات قابل ارائه توسط دستگاه‌ها در سیاهکل را شناسایی و ارائه کنند.

رضایتی با بیان اینکه فرهنگ‌‌سازی در زمینه استفاده از خدمات دستگاه‌ها به صورت الکترونیکی حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: توسعه خدمات الکترونیکی با فرهنگ‌سازی تحقق می‌یابد.

*توسعه دولت الکترونیک موجب صرفه‌جویی در زمان می‌شود

فرماندار سیاهکل نیز در جلسه مذکور به اهمیت فراهم‌سازی بستر مناسب برای اجرایی کردن طرح توسعه دولت الکترونیک اشاره کرد و گفت: اجرای طرح توسعه دولت الکترونیک موجب صرفه‌جویی زمانی و مالی می‌شود.

رحیم حیدری اجرای طرح توسعه دولت الکترونیک در جلوگیری از فساد اداری را مهم خواند و بیان کرد: ارتقای رضایت‌مندی مردم از مزایای اجرای طرح دولت الکترونیک است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار