مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اردکان از ارائه بیش از 5 هزار و 45 نفر ساعت آموزش برای عوامل انتخابات در این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۱۸۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 22 February 2016

به گزارش تابناک یزد،کمال حلوایی  افزود: این آموزش ها شامل دو هزار و 500 نفر در ساعت از اعضای هیات و عوامل اجرایی شعب ، 145 نفر ساعت ازهیات بازرسی وبازرسان و 2هزار و 400 هزار نفر ساعت از اعضای هیات نظارت بوده است .

وی گفت: در آموزش های ارائه شده مسائل مربوط به قانون انتخابات و جرائم انتخاباتی ، نحوه تنظیم صورت جلسه ، پلمپ صندوق های دریافت رای و آموزش های مربوط به کار با رایانه به مجریان انتخابات ارائه شده است.
حلوایی تصریح کرد: کمیته آموزش ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، کار آموزش عوامل و اعضای انتخابات رادر یک دوره اجرا کرده و طی آن تمامی عوامل اجرایی مورد آموزش های لازم قرار گرفتند.
وی با اشاره به نقش آموزش در اجرای صحیح و سالم انتخابات گفت: هر چقدر مجریان و عوامل نظارتی با قانون های مربوط به انتخابات آشنا شوند زمینه برگزاری انتخاباتی بی نقص و سالم فراهم شده و در صورت مواجهه با مشکلات پیش بینی نشده این افراد آموزش دیده می توانند نسبت به رفع آن بدون صرف زمان اقدام کنند.
در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردکان هشت نامزد به رقابت می پردازند و تبلیغات گسترده ای را در این شهرستان آغاز کرده اند.
62 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در انتخابات پیش رو تعیین شده است که از این تعداد 39 صندوق ثابت شهری ، 6 صندوق ثابت روستایی ، 4 صندوق سیار شهری و 13 صندوق سیار روستایی است.
از حوزه اردکان یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان روز هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
اردکان با 85 هزارنفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار