کد خبر: ۱۸۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 22 February 2016


معاون عمرانی استاندار البرز گفت: راه‌اندازی دهکده سلامت از طرح‌های مفید در استان البرز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هیربد معصومی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی ساخت دهکده سلامت در بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه راه‌اندازی این دهکده سلامت یکی از طرح‌های مفید در استان البرز است افزود: استقرار این فضای درمانی برای ما کاملا قابل احساس است.

وی تأکید کرد: در این راستا باید با جذب سرمایه‌گذاران مسیر ایجاد و ساخت این دهکده را بیش از پیش فراهم کنیم.

معاون عمرانی استاندار البرز خاطر نشان کرد: البته این دهکده باید ماهیت خود را حفظ کند نه اینکه بعدا به طرح اقامتی صرف تبدیل شود.

معصومی با اشاره به اینکه اجرای این طرح به عنوان یک طرح ملی قابل قبول است، تأکید کرد: اجرای این طرح می‌تواند در جذب توریسم خارجی نیز بسیار تأثیرگذار باشد و توسعه اقتصادی را نیز به همراه دارد.

ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار شهرستان ساوجبلاغ نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه این طرح می‌تواند برای توسعه اقتصادی استان بسیار ویژه و موثر باشد، گفت: موقعیت استراتژیک شهرستان ساوجبلاغ و نزدیکی استان به پایتخت یکی از مهمترین مزایای البرز است.

وی ادامه داد: در این راستا استان البرز می‌تواند در بخش سرمایه‌گذاری بسیار موفق عمل کند.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: همچنین استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ با داشتن مناطق گردشگری بسیار زیاد همیشه مورد توجه گردشگران بوده‌اند لذا توسعه زیرساخت‌های گردشگری نیز می‌تواند در توسعه و ارتقای گردشگر تأثیرات بسیاری را داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار