مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس از استقرار ۶۰ شعبه اخذ رأی در مدارس این ناحیه خبر داد و گفت: به منظور فراهم آوردن بسترهای مناسب برگزاری انتخابات، جلسه هماهنگی با ۶۰ مدیر میزبان شعبه اخذ برگزار شده است.
کد خبر: ۱۸۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 23 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد قویدل در گفتگویی خبری عنوان کرد: به منظور فراهم آوردن بسترهای  مناسب در راستای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، جلسه هماهنگی 60 مدیر مدارس ناحیه یک بندرعباس که میزبان شعبه اخذ هستند، در نماز خانه مدیریت آموزش پرورش ناحیه یک بندرعباس برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه تلاش در جهت فراهم آوردن بستر مناسب برای برگزاری انتخابات باشکوه و حضور گسترده ملت در پای صندوق های رأی کار بسی ارزشمند است  که حفظ و سربلندی نظام اسلامی را به دنبال خواهد داشت، افزود: تمام افراد وظیفه دارند به شکل های مناسب برای نشان دادن عزت کشور و ناامیدی دشمن گام بردارند.
 
قویدل افزود: همه مردم با هر گرایشی باید در یک فعالیت جمعی و حضور پرشور در انتخابات به همگان نشان دهند که راز استقامت، حفظ و استمرار این نظام اسلامی، برخورداری از پشتوانه قوی مردمی است که در زمان های حساس این قدرت و حمایت را به خوبی نشان داده اند.
 
مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس، از عموم فرهنگیان و دانش آموزان رأی اولی برای حضور پرشور و باشکوه در انتخابات دعوت کرد و گفت: بار دیگر دنیا در هفتم اسفند ماه خواهند دید که مردم فهیم این کشور با حضور چشمگیر در پای صندوق های رأی، بار دیگر و پس از سه دهه و اندی از عمر با برکت انقلاب، به نظام جمهوری اسلامی ایران رأی " آری " خواهد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار