نمایندگان مازندران در لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاههای کشور عصر امروز چهارشنبه در حالی در محمودآباد به مصاف هم می روند که برد هر یک از آنها می تواند جواز ورودشان به لیگ برتر در سال 95 باشد .
کد خبر: ۱۸۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 24 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، تیم های مدعی کاله جوان مازندران و سازمان عمران شهرداری ساری ساعت 16 امروز در سالن ورزشی پهلوان ' حسین توکلی' محمودآباد باهم دیدار خواهند کرد.


این مرحله از رقابت ها به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود و برنده مجموع دو مسابقه علاوه بر صعود به دیدار نهایی مسابقات امسال لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور ، جواز حضور در رقابت های فصل آینده لیگ برتر را کسب خواهد کرد.


تیم کاله جوان مازندران که با صدرنشینی در گروه چهارم مرحله مقدماتی این رقابت ها گام به مرحله حذفی گذاشت ، درمرحله نخست موفق به حذف تیم لاستیک بارز کرمان شد.


این تیم در مرحله یک چهارم نهایی هم در سه مسابقه برابر تیم پدافند رعد اصفهان قرار گرفت و درمجموع با نتیجه 2 بر یک، حریف اصفهانی خود را از گردونه رقابت ها حذف و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.


تیم شگفتی ساز سازمان عمران شهرداری ساری دیگر نماینده مازندران در این رقابت ها که نخستین فصل حضورش را پس از حدود یک دهه غیبت تیم های مرکز استان در سطح اول والیبال کشور تجربه می کند تاکنون توانست با کسب امتیازهای لازم به مرحله حذفی صعود کند.


این تیم در مرحله نخست حذفی ابتدا تیم پارس مهر فارس را از پیش رو برداشت و حریف تیم گل گهر سیرجان در مرحله یک چهارم نهایی شد.


نماینده مرکز مازندران در این مرحله تیم گل گهر سیرجان را نیز در مجموع سه مسابقه ، 2 بر یک پشت سرگذاشت و با صعود به مرحله نیمه نهایی ، حریف تیم کاله جوان مازندران شد.


نکته جالب این که کاله جوان مازندران و سازمان عمران شهرداری ساری در مرحله مقدماتی این رقابت ها که در گروه چهارم حضور داشتند ، به ترتیب با کسب رده های اول و دوم این گروه به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کردند.


مصاف دو تیم در دیدار رفت در ساری با برتری 3بر2 تیم سازمان عمران شهرداری همراه شد، اما تیم کاله جوان در محمودآباد میهمان خود را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.


دو تیم در شرایط یکسانی برابر هم قرار می گیرند ، این شانس را دارند که مازندران را در فصل آینده لیگ برترصاحب دومین نماینده کنند.


با توجه به حضور چندین ساله تیم کاله مازندران در رقابت های لیگ برتر ، درصورت برتری این تیم برابر سازمان عمران شهرداری ساری و صعود به دیدار نهایی و جواز لیگ برتر ، مسئولان این باشگاه همانند سال های گذشته با حضورش مخالفت خواهند کرد.


تیم کاله جوان مازندران که سابقه قهرمانی و نائب قهرمانی و جواز حضور در فصل گذشته این رقابت ها را نیز در کارنامه دارد ، پشتوانه ساز تیم کاله در رقابت های لیگ برتر خواهد بود.


سرمربی جوان تیم کاله جوان مازندران شب گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آمادگی کامل تیمش برای میزبانی و مصاف با تیم سازمان عمران ساری خبر داد و گفت : برای این مسابقه حساس کاملا آماده ایم و در طول هفته جاری تمرین های ویژه ای برای این مسابقه برگزار کردیم.


' احمد فتاح ' افزود : از حریف شناخت کافی داریم و با آنالیز بازی های گذشته این تیم در دیدارهای حذفی ، سعی کردیم نقاط قوت این تیم را با مشکل مواجه کنیم.


وی ادامه داد : در خانه بازی داریم و طبیعی است که با حمایت هواداران خود به پیروزی برابر شهرداری ساری فکر می کنیم و قصد داریم برای بازی دوم در شرایط بهتری نسبت به حریف باشیم.


سرمربی تیم سازمان عمران شهرداری ساری هم با بیان اینکه تقابل دو نماینده مازندران در مرحله نیمه نهایی خوشایند نیست ، گفت : دوست داشتیم در فینال باهم رو به رو می شدیم.


بهزاد محمودی افزود : در هر صورت تیم ما از آغاز فصل تا این مرحله هدفش کسب سهمیه حضور در رقابت های لیگ برتر بوده و دوست داریم به این مهم نیز دست یابیم.


وی گفت : حضور تیم سازمان عمران تا به این مرحله شانسی و اتفاقی نبوده و رسیدن به مرحله نیمه نهایی با تلاش بازیکنان و حمایت تماشاگران بوده است.


محمودی با بیان این که بر اساس قرعه ، بازی نخست در خانه حریفان و مقابل تماشاگران کاله جوان برگزار می شود ، اضافه کرد : تمام تلاش ما این است تا بازی خوبی را که هفته گذشته برابر تیم گل گهر داشتیم امروز نیز در محمودآباد تکرار کنیم و سعی خواهیم کرد در دفاع روی تور و دریافت ها کم اشتباه باشیم.


همچنین در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی این رقابت ها دو تیم هم نام شهرداری اراک و بجنورد نیز عصر امروز در اراک به مصاف هم می روند .


برنده مجموع این مسابقه ، حریف تیمی خواهد شد که عصر امروز ورزشگاه پهلوان توکلی محمود آباد را با پیروزی ترک کند.


بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور یادواره 200 شهید والیبالیست از 27 آبان ماه با رقابت 19 تیم در مرحله مقدماتی در چهار گروه آغاز شد.


تیم پیشگامان شفق اردکان در دوره گذشته این رقابتها قهرمان و تیم کاله جوان مازندران دوم شد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار