معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برپایی تورهای گشت دریایی جزایر خلیج فارس در ایام نوروز ۹۵ از جزیره قشم با شناورهای پیشرفته و استاندارد خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 24 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مسعود کرباسچی افزود: گردشگران در این تور می توانند از جزایر لارک، هرمز و هنگام دیدن کنند. گشت‌های دریایی در آبهای خلیج فارس در گروه‌های ۵۰ تا ۱۲۰ نفره با هر فروند شناور انجام می‌شود.
 
معاون سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در تورهای گردشگری، جت اسکی، پالاگرایدر و بالن هوایی برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
 
کرباسچی با بیان اینکه جزیره هرمز با دارا بودن طبیعتی منحصر به فرد همواره علاقه مندان طبیعت گردی زیادی را به ویژه در نیمه دوم سال جذب می کند، اضافه کرد: با برگزاری تورهای متعدد گشت دریایی از مقصد قشم به جزایر هرمز، لارک و هنگام این امکان برای گردشگران فراهم شده است تا بتوانند در تورهای یک روزه به این جزایر سفر کنند.
 
معاون سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: بهمن امسال نخستین کشتی کف شیشه‌ای جزیره قشم راه اندازی شد. این کشتی دارای تجهیزات پیشرفته و استاندارد است و شرایط را برای برگزاری گشت‌های دریایی لذت بخش تر کرده است. این شناور در سه طبقه با رستوران و استراحتگاه‌ها به گردشگران خدمات رسانی می‌کند.
 
معاون سازمان منطقه آزاد قشم افزود: تا پایان سال سه فروند شناور تفریحی مدرن و استاندارد در جزیره قشم به بهره برداری خواهد رسید.
 
کرباسچی به افزایش خطوط پروازی به جزیره قشم اشاره کرد و گفت: این امر تاثیر بسزایی در رشد گردشگری جزیره داشته است.
 
وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی جزیره قشم از ۱۵ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، گفت: ماه گذشته برای نخستین بار خط پروازی مستقیم از شهرستان‌های ساری، گرگان، خرم آباد و کرمانشاه به قشم برقرار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار