نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان گفت: برای قرار گرفتن اسم بنده در ائتلاف اصلاح‎طلبان با من هماهنگ نکرده‎اند، وظیفه نماینده ولی‌فقیه در استان این است که اعتدال را در بین گرایش‌های سیاسی نگه داری و حفظ کند، نماینده رهبر انقلاب در استان همدان نمی‌تواند درگیر احساسات تندرو یانه برخی دیگر شود.
کد خبر: ۱۸۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ 24 February 2016

آیت‌الله محمدی با تأکید بر اینکه سردادن شعار اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی وقتی‌که بدون تقوا باشد توخالی است، گفت: مجلس خبرگان رهبری در دور چهارم به وظایف خود به‌خوبی عمل کرده، این مجلس مانند مجلس شورای اسلامی اجرایی نیست.

به گزارش تابناک همدان؛ وی با تأکید بر اینکه در دوران حضورم در این مسئولیت مداومت بر این کرده‌ام که نه گرایش به چپ داشته باشم و نه راست و نه اصلاح‌طلب باشم و نه اصول‌گرا گفت: معیار اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی نیست بلکه هر که بیشتر پایبند خدای متعال باشد ارزش جایگاه بیشتری دارد.

این کاندید مجلس خبرگان رهبری افزود: این‌که چه کسانی چگونه در خصوص مسائلی در مورد بنده شبهه افکنی می‌کنند از آن بی‌اطلاعم و منبع این روند را نمی‌دانم.

آیت‌الله محمدی اظهار داشت: چون نماینده ولی‌فقیه در استان هستم با هیچ جریانی و فردی نمی‌توانم ائتلاف کنم چراکه موجب دلخوری دیگر کاندیداها خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه طرح موضوع شورای رهبری اساس و بنیانی ندارد گفت: در همدان نتوانستند ضعفی از من به دست بیاورند، به دنبال شبه افکنی هستند.

نامزد مجلس خبرگان رهبری افزود: با جریان هاشمی مرتبط نیستم و با خود هاشمی نیز هیچ ارتباطی ندارم، هر وقت مجلس خبرگان برگزار می‌شود آقای هاشمی یک ساعت اول جلسه را حضور دارد و بعد می‌رود.

آیت الله محمدی در خصوص تحرکات تفرقه‌افکنانه شبکه انگلیسی «بی‌بی‌سی» گفت: انگلیسیها از آمریکاییها در نفاق‌افکنی جلوتر هستند؛ به انگلیسی‌ها ربطی ندارد که به چه کسی رأی بدهیم، این شیطنت و فتنهافکنی است.

وی با بیان اینکه مردم ایران عاقلتر از این هستند که بخواهند به آتش‌افروزی انگلیسیها توجه کنند، ادامه داد: انگلیس میگوید به حضرات آیات مصباح، جنتی و یزدی رأی ندهید که این موضوع در واقع نشاندهنده تعهد این سه نفر به اصولیترین اصل نظام جمهوری اسلامی است.

این نامزد مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تخریب شخصیت‌ها از طرف انگلیسی‌ها در ایران به سرمنزل مقصود نمی‌رسد و توصیه‌های آنان جایگاهی در بین مردم ندارد.

طه محمدی اظهار داشت: اولین فردی که در کشور در خصوص وقایع پس از انتخابات سال ۸۸ موضع گرفت بنده بودم اما به دلیل این‌که در ثبت آن کوتاهی کردیم اکنون شاهد این شبهه افکنی ها هستیم.

وی مجلس خبرگان را جایگاه علمایی معرفی کرد که تجربه کافی و لازم را برای انتخاب رهبری دارند،بیان داشت: برخی کارها در برخی میدان‌ها نیاز نیست به نیروی جوان سپرده شود، مجلس خبرگان میدان کشتی گرفتن نیست که صرفاً جوان وارد آن شود، چراکه افراد باتجربه بهتر میتوانند تصمیمگیری کنند.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه همدان با تأکید بر اینکه در موضع موفق عملکردش قرار دارد و برخی افراد با تخریب‌ها به‌جایی نمی‌رسند، عنوان کرد: تنها چیزی که باقی می‌ماند دل‌چرکینی است که در جامعه باقی خواهد ماند، نباید برای تفرقه در بین جامعه کسب یک رأی بیشتر دست به تخریب، بدبینی و انتقام‌جویی زد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار