کد خبر: ۱۸۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 25 February 2016
مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد، گفت: 5 هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد کارت ملی ندارند.

سید محمد‌علی تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، جمعیت کهگیلویه و بویراحمد را 704 هزار نفر عنوان کرد و گفت: 538 هزار نفر از این تعداد بالای 15 سال بوده و باید کارت ملی داشته باشند.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد تعداد افراد فاقد کارت ملی در استان را پنج هزار نفر عنوان کرد و گفت: این افراد هیچ‌گونه کارتی(نه سابق و نه هوشمند) ندارند.

تقوی در خصوص قطع یارانه افراد فاقد کارت ملی، یادآور شد: یارانه افرادی که هیچ‌گونه کارتی ندارند در صورت ثبت‌نام نکردن برای کارتشان، قطع و یارانه کسانی که کارت سابق را دارند فعلاً قطع نمی‌شود.

وی خاطرنشان شد: افراد فاقد کارت جهت جلوگیری از قطع شدن یارانه خود تا پایان سال فرصت دارند نسبت به پیش ثبت‌نام کارت هوشمند اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ثبت احوال از امروز تا پایان انتخابات به صورت دو شیفت دایر بوده و آماده ارائه خدمت به کسانی است که مشکلات سجلی دارند، بیان داشت: کسانی که واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و هیچ‌گونه کارتی ندارند تا امروز فرصت دارند با مراجعه به ثبت احوال گواهی عکس‌دار و شماره ملی دریافت کنند.

تقوی کارت ملی را یکی از موارد مهم جهت احراز هویت افراد در روز انتخابات دانست و یادآور شد: واجدین شرایط شرکت در انتخابات افرادی که 18 سال آنها تمام شده، متولدین 76/12/7 و قبل از آن هستند.

به گفته وی، تاکنون برای 62 هزار نفر کارت ملی هوشمند صادر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار