کد خبر: ۱۸۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۳ 26 February 2016
به گزارش «تابناک یزد»، ستاد عمليات رواني جريان اصلاحات با مسووليت حسين مرعشي، از دیروز صبح عمليات انتشار فهرست هاي تقلبي را آغاز كرده است. جلسه پريشب اين ستاد در ميدان نياوران تهران دفتر مركزي هيات امناي دانشگاه آزاد برگزار شد.

بر اساس گزارش ميداني وافكار سنجي آقاي جلايي پور در اين جلسه، اصولگرايان توانسته اند بدنه خود را براي راي ليستي مجاب نمايند و لذا بايستي در روز آخر به شدت فهرست هاي موازي اصولگرا تبليغ و توزيع شود تا موجب سردرگمي در بدنه آنها شود.

محسن آرمين نيز در ادامه گفته است: بايد فهرست به گونه اي توزيع شود كه آن فهرست در دست مردم بماند و در گوشي هاي تلفن همراهشان ذخيره شود تا به كار آيد.

جالب آن است كه در اين جلسه ياسر هاشمي و برخي فعالين رسانه اي نزديك به وي نيز حضور داشتند كه اول قرار مي شود فهرست تحريفي در يك رسانه رسمي كار شود كه باورپذيري آن بالا رود و سپس در كانال ها و رسانه هاي غيررسمي به صورت گسترده توزيع شود.

به گزارش تابناک، بر اين اساس فهرست جعلي صبح پنجشنبه در سايت مشاور رسانه اي ياسر هاشمي منتشر شد. این خبر در کانال خبری ویژه انتخابات منتشر شده است و هنوز توسط منابع موثق تایید نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار