رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بر این موضوع که طبق روند انتخابات باید آراء همه شعب اخذ رأی وارد سامانه اجرای شورای نگهبان ، وزارت کشور و هیئت نظارت اجرایی شود،گفت:در حال حاضر هیچگونه آماری از انتخابات استان به وزارت کشور ارسال نشده است.
کد خبر: ۱۸۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶ 27 February 2016
به گزارش صبح زاگرس فتاح محمدی در گفت گو با خبرنگار این پایگاه خبری با تبریک حضور باشکوه و با صلابت ملت بزرگ ایران اسلامی در حماسه ماندگار هفتم اسفند ماه در پاسخ به این سئوال که آیا آراء شمارش شده در مورد انتخابات سه حوزه انتخابیه استان به صورت رسمی مورد تأیید است، بیان کرد: در حال حاضر هیچگونه آماری به وزارت کشور ارسال نشده است.

مرجع تأیید نهایی آراء وزارت کشور و شورای نگهبان است

وی با بیان اینکه طبق قانون باید همه آراء اخذ شده وارد سیستم نظارتی انتخابات و شورای محترم نگهبان شود و بعد از تأیید آن به وزارت کشور ارسال شود،بیان کرد: طبق روند انتخابات باید آراء همه شعب اخذ رأی وارد سامانه اجرای شورای نگهبان، وزارت کشور و هیئت نظارت اجرایی شود.

مسئول ستاد انتخابات استان یکی از دلایل اعلام نشدن رسمی انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان از سوی وزارت کشور را وجود برخی اختلالات از جمله قطعی اینترنت و مشکل سامانه ای دانست و افزود: هنوز هیچ سند رسمی از طرف وزارت کشور مبنی بر تأیید آرای این سه حوزه انتخابیه به ما ابلاغ نشده ولی در شهرستان ها از طریق فرمانداری ها آرا اعلام شده است.

برنده انتخابات باید در سامانه انتخابات رویت شود

محمدی تأکید کرد: از لحاظ قانونی برنده انتخابات باید از طریق سامانه انتخابات رویت شود و بعد به سمع و نظر مردم شریف استان برسد.

هیچگونه مجوزی برای تجمع ها ابلاغ نشده است

وی در مورد برخی تجمعات از سوی هوادران کاندیداهای حاضر در انتخابات بویراحمد و دنا و نارضایتی آنان نسبت به آراء گفت:هیچگونه مجوز قانونی برای این تجمعات ابلاغ نشده و این گونه تجماعات خلاف قانون و مقررات است.

قانون فصل الخطاب است

رئیس ستاد انتخابات استان قانون را فصل الخطاب همه کارها دانست و افزود: اگر نامزدی نسبت به این انتخابات با توجه به مستندات ارائه شده اعتراض دارد باید بر اساس قانون شکایت و مستندات خود را به شورای نگهبان و هیئت نظارت ارجاع دهد تا طبق روال قانونی مورد پیگیری قرار گیرد.

محمدی با بیان اینکه به جد پیگیر شکایات نامزدها در هر موضوعی خواهیم بود،بیان کرد: انتخابات هفتم اسفندجزو انتخاباتی بود که با حساسیت بالایی صورت گرفته و صحت و سلامت آن بر کسی پوشیده نخواهد ماند.

صیانت از آراء مردم وظیفه مسئولان است

وی با بیان اینکه صیانت از آراء مردم وظیفه همگانی مسئولان است، بیان کرد:تلاش شد که هیچ صندوقی با افراد واحد، انجام نگیرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
نتیجه شکایت موحد در مورد تخلفات انجام شده در انتخابات کهگیلویه چه شد جناب آقای محمدی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار