سرپرست اداره اوقاف اردستان خبر داد
تابناک: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه اردستان از بازدید بیش از 70 هزار نفر از بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲ 05 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید علی طباطبایی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در این شهرستان اظهار کرد: این طرح از 28 اسفند ماه سال گذشته تا 14 فروردین جاری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در 26 بقاع متبرکه شهرستان اردستان انجام شده است، افزود: در ایام نوروز بیش از 70 هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان بازدید کردند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان با بیان اینکه مراسم تحویل سال جدید یکی از ویژه برنامه‌های طرح آرامش بهاری در امامزادگان بود، بیان کرد: بیش از 2 هزار نفر سال جدید خود را در امامزادگان آغاز کردند که بیشترین زائر مربوط به آستان امامزاده یحیی زواره بوده است.

وی با اشاره به مصادف بودن ایام فاطمیه با ایام نوروز، ادامه داد: در روز شهادت حضرت فاطمه(س) تجمع بزرگ فاطمیون در جوار امامزاده موسی اردستان با حضور هیئت‌های مذهبی و آحاد مردم برگزار شد.

طباطبایی با بیان اینکه در ایام نوروز غبارروبی از بقاع متبرکه نیز صورت گرفت، افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب، برپایی خیمه معرفت، پاسخ به سؤالات شرعی، اقامه نماز جماعت، برگزاری مسابقات فرهنگی و برپایی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌های اجرا شده در طرح آرامش بهاری سال جاری بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار