نمایشگاه اختراعات، ابتکارات دانش‌آموزان تویسرکانی در ششمین جشنواره جابر بن حیان مرحله شهرستانی در پژوهش‌سرای رضی افتتاح شد.
کد خبر: ۱۹۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 04 March 2016

نمایشگاه اختراعات، ابتکارات دانش‌آموزان تویسرکانی در ششمین جشنواره جابر بن حیان مرحله شهرستانی در پژوهش‌سرای رضی افتتاح شد.

به گزارش فارس ،نمایشگاه جابر بن حیان در پژوهش‌سرای رضی این شهرستان با حضور مدیر آموزش و پرورش، فرمانده نیروی انتظامی و همراهی والدین دانش‌آموزان توسط معاون فرماندار افتتاح شد.

جواد اسدبیگی مدیر آموزش و پرورش تویسرکان پژوهش را در پیشرفت کشور بسیار مهم دانست و بر نهادینه شدن تحقیق و پژوهش در بین دانش‌آموزان تأکید کرد و افزود: تحقق این امر در بین نسل نوجوان و جوان، باعث میشود کشور با سرعت بیشتری مسیر کمال را طی کند.

مدیر پژوهش‌سرای رضی تویسرکان با اشاره به اینکه جشنواره جابر بن حیان، پنج سال در تویسرکان فعالیت دارد، گفت: پژوهش‌سرای رضی تویسرکان در جشنواره جابر بن حیان جایگاه خوبی را کسب کرده است.

محمد توکلی با بیان اینکه هدف جشنواره جابر بن حیان عمقبخشی و ترویج فرهنگ پژوهش است، خاطر نشان کرد: این جشنواره 6 مرحله جمع‌آوری، ساخت مدل، تحقیق و پژوهش، نمایش عملی، انجام پروژه و طراحی و ساخت زمینه رشد و پویایی علمی را برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مهیا کرده است.

وی تربیت نسلی پژوهشگر، خلاق و نوآور را از دیگر اهداف جشنواره جابر بن حیان عنوان کرد و گفت: تویسرکان هر سال در مرحله کشوری جشنواره جابر بن حیان به ویژه در دو سال نخست فعالیت این جشنواره در شهرستان، خوش درخشیده است


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار