معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری تعداد ۶۰۰ مراسم سخنرانی و جشن به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تکریم مقام زن در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 06 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت الاسلام حسین نمازی در گفتگو با مهر بیان کرد: همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت مقام زن تعداد ۶۰۰ ویژه برنامه در شهرها و روستاهای استان برگزار می شود.

وی مدیحه سرایی، مولودی خوانی مداحان اهل بیت (ع) و اعزام روحانیان به منظور تبیین جایگاه و سیره عملی این بانوی عالم در مراکز مذهبی و مساجد را از جمله برنامه های تدارک دیده شده به همین مناسبت عنوان کرد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اعزام بانوان فعال فرهنگی و مرتبط با اداره کل جهت بازدید از مراکز فرهنگی تهران افزود: اعزام مبلغ، تجلیل از بانوان فرهیخته و بانوان روحانیان مستقر، برگزاری گفتمان های دینی و اجرای برنامه های «دین، نشاط، زندگی» در مدارس و تولید دو نرم افزار سبک زندگی فاطمی و عطر فاطمی در پیک زائر رضوی برای تلفن های همراه از دیگر برنامه های این اداره کل در ایام ولادت حضرت فاطمه(س) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار