دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه کل گراش امروز آغاز شد.
کد خبر: ۱۹۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 03 March 2016
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: فیلم سازانی از استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان در شهرستان گراش در این جشنواره حضور دارند.
رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان فارس گفت: 37 اثر برگزیده در جشنواره فیلم کوتاه کل گراش اکران می شود.
این جشنواره که امسال برای اولین بار بصورت منطقه ای برگزار شده تا 14 این ماه ادامه دارد.
مهدی رنجبر گفت: امروز در سه بخش زمانی از 14 تا 16:30، 16:45 تا 19 و 21 تا 23 فیلم‌های انتخاب شده برای روز نخست جشنواره اکران می‌شود.
رنجبر با بیان اینکه بخش ویژه این جشنواره میراث فرهنگی است گفت: در روز دوم جشنواره ساعت 14:30 تا 16:45 فیلم‌های این بخش اکران می‌شود و اغلب فیلم‌های این بخش ازمیان کارگردان‌های شیرازی برگزیده شدند.
رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان فارس افزود: در بخش پایانی روز دوم جشنواره نیز فیلم های داستانی به نمایش گذاشته خواهند شد .
رنجبر همچنین از برگزاری سه کارگاه در حاشیه این جشنواره خبر داد و گفت: راهکارهای تولید فیلم در سینمای کم هزینه، چرا فیلم می‌سازیم و "گفت‌وگو، سینما با چشمان بسته" در سه روز این جشنواره برگزار می‌شود. وی گفت: در روز آخر جشنواره در یک زمان 4 ساعته آثار برتر جشنواره مرور می‌شود.
 آئین پایانی جشنواره ساعت 20 تا 22 روز جمعه با حضور مسئولان استانی و شهرستان گراش با تقدیر از برگزیدگان جشنواره برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار