امام جمعه آمل
امام جمعه آمل گفت: حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رأی نشان از اقتدار کشورمان دارد و عاملی برای سرافرازی و اقتدار ایران اسلامی در دنیا است.
کد خبر: ۱۹۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 04 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی‌آملی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در بین نمازگزاران مصلای بزرگ قدس، با دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا یکی از نیکوترین و بهترین لباس‌ها است که به انسان در دنیا و آخرت سعادت‌مندی می‌دهد.

وی افزود: از تقوا می‌توان به عنوان سپری نام برد که انسان مومن و متدین را از خطرات و بلاها دور نگه داشته و مانع از انحراف و کج‌رویی می‌شود.

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه اگر تقوا، دینداری و تدین در جامعه رواج یابد باعث ایجاد امنیت، استقامت و پایداری ویژه می‌شود، تصریح کرد: انسان با تقوا و درست‌کاری در مسیر سعادت گام برمی‎‌دارد.

این مسئول با اعلام اینکه ملت ایران هفته گذشته از امتحان بزرگ الهی سربلند و پیروز خارج شده و همانند گذشته افتخارآفرین بود، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی بوده که حضور حداکثری مردم را به همراه داشت.

رحمانی‌آملی تاکید کرد: حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رأی نشان از اقتدار کشورمان دارد و عاملی برای سرافرازی و اقتدار ایران اسلامی در دنیا است.

وی حضور گسترده مردم در انتخابات را در مسیر تحکیم و ترویج ارزش‌های اسلامی دانست و یادآور شد: ملت ایران با حضور در انتخابات دشمنان استکباری را رنجور کرده و قلب دوستان را خوشحال و شادمان کردند.

رحمانی‌آملی هفتم اسفند را روز ماندگاری برای کشورمان دانست وی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی مقابل دشمنان استکباری و رژیم بعث، اظهار کرد: دشمن از ملت ایران هراس دارد زیرا همیشه این ملت بزرگی، شکست‌ناپذیری و اقتدار خود را به اثبات رساندند.

امام جمعه آمل با گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد بزرگ کمیته امداد به دستور امام خمینی(ره)، گفت: امام امت از روزهای نخست انقلاب اسلامی به فکر ریشه‌کنی فقر بودند و می‌خواستند تا مستمندان و محرومان جامعه از محرومیت خارج شوند.

این مسئول با گرامیداشت جشن نیکوکاری و تشویق مردم برای کمک به هم‌نوعان خود، بیان کرد: مردم شهرستان آمل در امر خیر و نیک ثابت‌قدم و پیشتاز بوده و از یکدیگر سبقت دارند.

رحمانی‌آملی با اعلام اینکه کمک به هم‌نوع از اقدمات پسندیده است، گفت: همه با هم باید در راستای ریشه‌کنی فقر دست به دست هم دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار