رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم مطرح کرد؛
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با بیان اینکه مجوز صادر شده برای طرح های ترافیکی میدان مطهری 6 ماهه است،گفت:لوایح تعیین نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس برای سال آینده در حال بررسی است.
کد خبر: ۱۹۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 06 March 2016
به گزارش تابناک قم، عباس ذاکریان با اشاره به وضعیت تعیین نرخ کرایه تاکسی ها و اتوبوس های داخلی شهری در سال آینده اظهار داشت: طبق معمول هر سال شهرداری در این خصوص لایحه ای را تنظیم می کند و به صحن علنی شورا برای تصمیم گیری و تصویب می فرستد.

وی افزود: هنوز لایحه نرخ کرایه های اتوبوس به شورا نیامده  ولی لایحه نرخ کرایه تاکسی تقریبا مراحل آخر را می گذراند و احتمالا در جلسه پیش روی شورا در مورد آن  تصمیم گیری شودو اگر تصویب شد اطلاع رسانی ها انجام می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر قم در پاسخ به انتقادات مطرح شده در خصوص اینکه طرح تحول اتوبوسرانی برای افزایش نرخ کرایه اتوبوس ها پی ریزی شده بود ،عنوان کرد: برای این طرح مطالعات بسیاری خوبی صورت گرفت و مشاوره های خیلی خوبی نیز انجام شد و این کار نتیجه مطالعات بود، این موضوع معنایی ندارد که برای افزایش نرخ کرایه ها چنین طرح تحولی در سطح شهر اجرا شود.

وی در ادامه سخنان خود وضعیت میدان مطهری را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه در حال حاضر در این میدان ایستگاه مترو در حال احداث است،بیان داشت: مجوزی که در کمیته فنی شورای ترافیک برای محدودیت های ترافیکی میدان مطهری در نظر گرفته شده 6 ماهه است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم ابراز داشت: باید ظرف 6 ماه سازه اصلی ایستگاه میدان مطهری اجرا شود و پس از آن وضعیت به روال سابق برگردد.

وی خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه سازه اصلی ایستگاه زیر خیابان هدف قرار گرفته طبیعتا چاره ای غیر از اینکه خیابان بسته شود وجود ندارد و برای ساخت ایستگاه محدودیت هایی ایجاد می شود،لازم است کسانی که به صورت عبوری از میدان مطهری حرکت می کنند از مسیر های جایگزین استفاده کنند تا محدودیت ها بر طرف شود.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار