کد خبر: ۱۹۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 06 March 2016


مدیرعامل ستاد دیه استان البرز با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۳۱۱ زندانی واجد شرایط آزادی در استان البرز وجود دارد،گفت: مجموع بدهی این تعداد زندانی در سطح استان ۴۵ میلیارد تومان است.

باقر مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه 311 زندانی واجد شرایط آزادی در استان البرز وجود دارد، اظهار داشت: از مجموع زندانیان واجد شرایط آزادی در استان البرز دو نفر خانم هستند که امید است بستر آزادی آن‌ها پیش از آغاز سال نو فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه قطعاً با مساعدت خیرین، رضایت شاکیان و کمک ستاد دیه شاهد آزادی زندانیان در استان البرز می‌شویم، افزود: مجموع بدهی این تعداد زندانی در سطح استان 45 میلیارد تومان است.

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز با اشاره به اینکه با توجه به فرارسیدن سال نو خانواده زندانیان واجد شرایط آزادی چشم‌انتظار آزادی عزیزان خود هستند، تصریح کرد: ستاد دیه استان البرز به مساعدت خیرین برای آزادی مددجویان جرائم غیرعمد نیاز دارد.

مقدسی با بیان اینکه خوشبختانه همه ساله شاهد مساعدت و کمک خیرین در راستای آزادی تعداد زیادی از زندانیان در آستانه سال نو هستیم، یادآور شد: در نظر نداریم خیرین تمامی میزان بدهی زندانیان را پرداخت کنند بلکه قطره‌ای از این مساعدت سبب ایجاد خیر و برکت برای آزادی تعداد بیشتری از زندانیان می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه سایر مبالغ و بدهی زندانیان واجد شرایط آزادی را می‌توان از راه‌های دیگر نظیر ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه، صندوق دولت و مساعدت ستاد دیه تامین کرد، اظهار داشت: از این طریق می‌توان تعداد قابل توجهی از زندانیان واجد شرایط را آزاد کرد.

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز با تاکید بر اینکه به طور قطع با انجام این اقدامات می‌توان بستر آزادی زندانیان و مددجویان واجد شرایط آزادی را فراهم کرد، اظهار داشت: امید است بتوان موجبات خوشحالی خانواده زندانیان را در آستانه فرا رسیدن سال نو فراهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار