رئیس اداره ورزش و جوانان ساری
رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از کسب 66 مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی توسط ورزشکاران ساروی در سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۹۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 07 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حسین دلیری با اشاره به موفقیت‌های بی‌نظیر ورزشکاران مرکز استان در سال‌جاری گفت: امسال ورزشکاران زن و مرد ساروی در کنار تیم‌های ملی موفق به کسب 66 مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی شدند.

وی با بیان اینکه از تعداد مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران ساروی 25 مدال جهانی، 11 مدال آسیایی و 25 مدال بین‌المللی است، اظهار کرد: ورزشکاران ساروی در حالی به موفقیت‌ها و افتخارات لازم دست یافتند که میزان آن 100 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و در بین شهرهای استان بیشترین افتخارات را ورزشکاران ساروی داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با اشاره به کسب 160 مدال کشوری توسط ورزشکاران مرکز استان تصریح کرد: در کنار افتخارآفرینی ورزشکاران، ساری به عنوان مرکز استان 25 بار میزبان مسابقات کشوری و پنج بار نیز میزبان اردوی‌های تیم ملی بوده است.

دلیری از کسب 26 عنوان استانی توسط ورزشکاران ساروی خبر داد و افزود: 236 باشگاه در رده‌های مختلف سنی در ساری فعالیت دارند و هشت تیم باشگاهی به لیگ برتر صعود کردند.

وی با اشاره به حضور هفت مربی ساروی در اردوی‌های تیم ملی اظهار کرد: تیم‌های بسکتبال، ژیمناستیک و تنیس بانوان ساری از لیگ دسته یک به لیگ برتر کشور صعود کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری درباره افتخارآفرینی دیگر تیم‌های ساروی در لیگ کشور افزود: تیم کشتی ستارگان ساری با کسب عنوان نایب قهرمانی در کشور به جام باشگاه‌های جهانی صعود کرد.

دلیری از صعود تیم‌های والیبال نشسته، والیبال نوجوانان عمران شهرداری و کبدی ساری به لیگ برتر خبر داد و یادآور شد: تیم والیبال سازمان عمران شهرداری ساری که با اقتدار به فینال رقابت‌های لیگ دسته یک کشور راه یافت ضمن صعود به لیگ برتر در آستانه قهرمانی این مسابقات قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت 74 تیم ساروی در لیگ استان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها توسعه ورزش ساری است و در حال حاضر 21 هزار ورزشکار سازمان‌یافته بیمه ورزشی هستند.

این مسئول درباره پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در ساری گفت: در حال حاضر سه پروژه استانی و 6 پروژه ملی در مرکز استان وجود دارد که با همت و تلاش مسئولان ورزش و جوانان و خیران ورزش‌یار به‌‍‌ دنبال تامین اعتبار برای بهره‌برداری هر چه زودتر این پروژه‌ها هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار