وی پیش از این نایب قهرمان شطرنج کشور و قهرمان رده زیر هشت سال جهان شده بود که به همین دلیل ابتدا مقرر شد در لیست 5 نفره باشداما ناگهان حذف شد.
کد خبر: ۱۹۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹ 07 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، پس از اینکه در روزهای گذشته آرین غلامی، نوجوان شطرنج باز 14 ساله کشور به نشانه اعتراض از کنار گذاشته شدنش از لیست تیم ملی، مقابل درب فدراسیون تحصن کرده بود، بالاخره امروز فدراسیون شطرنج با حضور وی در این مسابقات برونمرزی موافقت کرد.

غلامی که در مسابقات اخیر قهرمانی کشور بعد از علیرضا فیروزجا پدیده بابلی مسابقات کشور به عنوان نایب قهرمانی دست یافته بود، با تصمیم کمیته‌ فنی فدراسیون کنار گذاشته شد تا "مسعود مصدق پور" جایگزین وی شود.


کیش ومات فدراسیون شطرنج توسط نوجوان مازندرانی!! + تصویر


وی پیش از این نایب قهرمان شطرنج کشور و قهرمان رده زیر هشت سال جهان شده بود که به همین دلیل ابتدا مقرر شد در لیست 5 نفره باشداما ناگهان حذف شد.

این در حالیست که ظاهرا اعتصاب شطرنج‎باز قائمشهری در فدراسیون کارساز افتاد و وی به این مسابقات دعوت شد.

سمیرا حسنی مقدم نائب رئیس هیئت شطرنج استان دراین مورد گفته آرین غلامی و علیرضا فیروزجا دو نماینده مازندرانی هستند که برای تیم ملی شطرنج در مسابقات آسیایی کره با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت، پس از حواشی مربوط به دعوت نشدن آرین غلامی به دلیل نداشتن رنکینگ مجاز برای ورودی تیم ملی و تحصن وی مقابل فدراسیون شطرنج این شطرنج باز 14ساله با انصراف مسعود مصدق پور (بازیکن مورد اعتراض غلامی) به تیم ملی دعوت شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار