مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: بدهی مشترکان به شرکت برق استان همدان 844 میلیارد ریال است.
کد خبر: ۱۹۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 11 March 2016
 مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: بدهی مشترکان به شرکت برق استان همدان 844 میلیارد ریال است.

به گزارش ایرنا،حاجی رضا تیموری در شورای برنامه ریزی استان همدان افزود: 863 هزار مشترک برق در استان همدان وجود دارد که 83 درصد آنها مشترکان خانگی هستند.

وی ادامه داد: شرکت برق همدان در درصد وصول نسبت به فروش با 92 درصد وصول رتبه 34 در بین 39 شرکت برق را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه جمع بدهی مشترکان ادارات کل استانی 45 میلیارد ریال است افزود: جمع بدهی کل ادارات و نهادهای استان به این شرکت 370 میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: کاهش درصد وصول در تمامی تعرفه ها بویژه در شرکت های عمومی به چشم می خورد و کمبود منابع مالی، عدم تمایل بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و مشکل افزایش مصرف با آغاز فصل تابستان از دیگر مشکلات شرکت برق همدان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز در این شورا گفت: با افزایش ۱۵۰ درصدی اعتبارات این شرکت در سالجاری اعتبارات این شرکت به 950 میلیارد ریال رسیده است.

هادی حسینی بیدار افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان همدان نیز 300 میلیارد ریال در بخش فاضلاب و شش میلیارد ریال در بخش آب برای استان همدان مصوب شد.

وی عنوان کرد: اعتبارات بخش آب استان همدان سال گذشته 160 میلیارد ریال بود که در سالجاری این رقم به 270 میلیارد ریال رسیده است و اعتبارات بخش فاضلاب سال گذشته 260 میلیارد ریال است که در سالجاری این رقم نیز به 500 میلیارد ریال رسیده است.

وی تصریح کرد: برای استان همدان از این محل 110 میلیارد ریال مصوب شده که 55 میلیارد ریال از آن تاکنون جذب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار