فرماندار خلخال گفت: 95 تن پرتقال و سیب از 24 اسفند امسال در شهر خلخال و مناطق تابعه این شهرستان توزیع می شود.
کد خبر: ۱۹۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲ 09 March 2016

به گزارش ایرنا ، علی نظری شیخ احمد روز چهارشنبه در جلسه شورای تنظیم بازار خلخال افزود:70 تن از میوه شب عید در نظر گرفته شده پرتقال و 25 تن سیب است.
وی گفت: میزان اعلام شده میوه شب عید مردم خلخال بر اساس نیاز مردم سفارش شده و در صورت احساس نیاز در بازار به میوه بیشتر این میزان قابل افزایش خواهد بود.
وی با بیان اینکه میوه تهیه شده برای شب عید مردم از سوی جهاد کشاورزی استان از نوع مرغوب است اظهار کرد: قیمت فروش میوه شب عید هنوز از سوی سازمان هدفمند سازی یارانه های استان اعلام نشده ولی به احتمال قوی نرخ پرتقال و میوه تنظیم بازار 10 هزار ریال پایین تر از قیمت بازار در نظر گرفته شده است.
رییس شورای تنظیم بازار خلخال تامین مایحتاج روزانه مردم از جمله میوه ، گوشت قرمز ، گوشت مرغ ، قند ، شکر و سایر اقلام روزانه و مورد نیاز را از وظایف جهاد کشاورزی و نظارت بر نحوه توزیع کالاها ، جلوگیری از افزایش قیمت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان را وظیفه اداره صنعت ، معدن و تجارت به همراه اتاق اصناف این شهرستان ذکر کرد.
فرماندار خلخال گفت: گوشت مرغ منجمد به نرخ هر کیلوگرم 51 هزار ریال و گوشت قرمز منجمد برزیلی به قیمت هر کیلوگرم 200 هزار ریال به اندازه نیاز در مرکز استان آماده توزیع بوده و جهاد کشاورزی خلخال باید نسبت به تهیه و تامین گوشت قرمز و گوشت مرغ مورد نیاز مردم اقدام کند.
نظری افزود: هدف دولت تدبیر و امید فراهم کردن زمینه شادی و نشاط مردم در نوروز و آسوده کردن خیال آحاد جامعه از دسترسی به کالاهای ضروری روزانه ارزان در شب عید است که در این زمینه مسوولان عضو شورای تنظیم بازار خلخال نیز باید با تلاش مضاعف این زمینه را برای مردم منطقه فراهم کنند.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار