رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین با اشاره به بازرسی از ۲۸۴۵ واحد صنفی در ایام نوروز در این شهرستان گفت: ۹۰۰ تخلف صنفی در جریان این بازرسی ها ثبت شد.
کد خبر: ۱۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 07 April 2015

حسن میرزایی در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاری طرح ویژه بازرسی نوروزی از اصناف مختلف شهرستان ورامین اظهار داشت: از روزهای پایانی سال ۹۳ تا پایان تعطیلات نوروزی طرح بازرسی نوروزی از واحدهای صنفی مختلف در دستور کار اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین قرار گرفت.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین افزود: بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در راستای تنظیم بازار و نظارت بر فعالیت اصناف در آستانه سال جدید و عید نوروز صورت گرفت که در این طرح از بیش از دو هزار واحد صنفی بازرسی به عمل آمد.

وی ادامه داد: گشت های بازرسی از تاریخ دوازدهم اسفندماه در سطح شهرستان فعال شدند و تا پایان تعطیلات نوروزی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت از بیش از دو هزار و ۸۴۵ واحد صنفی بازدید و با متخلفان برخورد لازم را صورت دادند.

این مسئول با اشاره به این نکته که اکثر واحدهای صنفی مقررات لازم را رعایت می کردند اضافه کرد: در مجموع دو هزار و ۸۴۵ واحد صنفی مورد بازرسی، ۹۰۰ تخلف صنفی به ثبت رسید به طوری که برخی از واحدها چندین تخلف را به صورت همزمان انجام می دادند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین عنوان کرد: در این بازرسی ها علاوه بر مأموران اداره صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی نیز حضور داشته و بر فعالیت واحدها نظارت می کردند.

وی با اشاره به تشکیل ۳۴۰ پرونده در این راستا یادآور شد: برای ۹۰۰ تخلف صنفی صورت گرفته در ایام نوروز در شهرستان ورامین، ۳۴۰ پرونده تشکیل که جریمه  پرونده های تشکیل شده  ۹۴۳ میلیون و ۲۹۰ هزار ریال برآورد شده است.

میرزایی تأکید کرد: شهروندان ورامینی می توانند در صورت هر گونه مشاهده تخلف از سوی واحدهای صنفی، موضوع را با اداره صنعت، معدن و تجارت درمیان گذاشته تا مأموران بازرسی این اداره در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار