مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم پیاده‌روی و عزاداری از حرم امام‌زاده عبدالله(ع) تا امام‌زاده مختار(ع) شهر یاسوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱ 10 March 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید نورالله جنتی‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در راستای تکریم حضرت زهرا(س) در روز شهادت این بانوی والا مقام در سطح امام‌زادگان استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چند سال اخیر در سالروز شهادت این بانوی بزرگوار مراسم پیاده‌روی و عزاداری حرم تا حرم از حرم اما‌م‌زاده عبدالله(ع) به سمت حرم امام‌زاده مختار(ع) برگزار می‌شود که این مراسم امسال در روز یک‌شنبه 23 اسفند مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهر(س) رأس ساعت 7 صبح در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در سالروز شهادت بانوی بزرگ جهان اسلام برنامه‌های مختلفی عزاداری از جمله نوحه‌سرایی، برگزاری زیارت آل‌یاسین و مراسمات سینه‌زنی برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه به درپیش بودن سال جدید و برنامه‌ریزی اوقاف و امور خیریه استان برای ایام نوروز اشاره کرد و یادآور شد: همانند سال‌های گذشته طرح آرامش بهاری 28 اسفند آغاز و 15 فروردین به پایان می‌رسد.

جنتی‌پور ایام نوروز را فرصتی مناسب برای توسعه و تبلیغ معارف دینی و فرهنگ ایران و اسلامی دانست و عنوان کرد: طرح آرامش بهاری با حضور 54 روحانی در 36 بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار