مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از استقرار خودروهای عملیاتی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و ایام نوروز در مناطق مختلف شهر قم به ویژه هسته مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 11 March 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته سازمان آتش‌نشانی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و به‌منظور جلوگیری و یا اطفا هرگونه حریق، خودروهای آتش‌نشانی در اطراف حرم حضرت معصومه(س) مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه محل استقرار خودروهای آتش‌نشانی در شب و روز شهادت حضرت زهرا(س) متفاوت است، تصریح کرد: خودروهای آتش‌نشانی در شب شهادت حضرت زهرا(س) در ابتدای چهار مردان، پارکینگ شرقی و درب باب الجواد و در روز شهادت در ابتدای چهار مردان، ابتدای بیت آیت‌الله وحید خراسانی، پل حجتیه، چهارراه بیمارستان و درب اتابکی مستقر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی در ادامه سخنانش به طرح استقبال از ایام نوروز اشاره کرد و گفت: نیروهای آتش‌نشانی از تاریخ 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی، در آماده‌باش کامل هستند.

وی اقدامات در نظر گرفته‌شده برای آخرین پنجشنبه سال را مورد اشاره قرارداد و افزود: به منظور حفظ امنیت و سلامت شهروندان خودروهای آتش‌نشانی و اکیپ‌های موتوری آتش‌نشانی در آرامستان‌های شهر از قبیل گلزار شهدا، بقیع، وادی‌السلام، بهشت معصومه و حرم حضرت معصومه و جمکران مستقر می‌شوند.

جعفری اقدامات سازمان آتش‌نشانی برای نوروز را مورد توجه قرارداد و گفت: خودروهای عملیاتی در لحظه سال‌ تحویل در پارکینگ شرقی، حرم مطهر، درب باب الجواد، درب اتابکی، پل حجتیه و مسجد مقدس جمکران و در ایام تعطیل در عوارضی قم کاشان، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برای جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه و حضور به موقع در محل مستقر می‌شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار