مدیر اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: ما حداکثر توان و نیروی خود را در اداره بنادر و دریانوردی برای آسایش و امنیت مسافران دریایی به کار می‌بریم.
کد خبر: ۱۹۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰ 12 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمود صابری با اشاره به استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردمی همیاران ناجی در بحث امداد و نجات دریایی اظهار داشت: اصل قضیه روحیه بالای همیاران برای ما ارزشمند است چراکه طبق آموزهای دینی کمک به هم نوع  از اجر بالایی برخوردار است و ما مکلف به انجام آن هستیم.
 
وی افزود: 4/3 کره زمین را آب فرا گرفته است و ما از دریا علاوه بر استفاده حمل و نقل حتی برای چرخه غذایی نیز استفاده می‌کنیم و همچنین از منابع دریایی برای صنعت نیز بهره می‌بریم.
 
مدیر اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: مردم سراسر کشور در ایام نوروز برای فراغت و تجدید روحیه خود در ایام نوروز به سمت شهرهای ساحلی برای استفاده از محیط دریا، به غرب هرمزگان یا جزایر سفر می‌کنند و هم‌اکنون نیز در آماده باش کامل به سر می‌بریم و حداکثر توان و نیروی خود را در اداره بنادر جهت آسایش و امنیت مسافران دریایی در ایام نوروز بکار بردیم.
 
صابری تصریح کرد: سختی کار در آن شرایط حساس و بحرانی و امواج خروشان دریا و حادثه و نجات جان انسان‌ها بر دوش ناجیان و پرسنل زحمت‌کش این اداره است که ارزشمندترین کار است و بحمدالله تا کنون از عهده‌ کار نیز به خوبی برآمده‌اند.
 
وی در پایان یادآور شد: این نوید را به مسافران نوروزی می‌دهیم که با خیال آسوده به سفرهای دریایی بپردازند و در درجه اول یاد خدا نگاه‌دارنده مسافران است و بعد در کنار آن خدای ناکرده در مواقع خطر و حوادث غیر‌قابل پیش‌بینی همیاران ناجی که در پهنه آبهای خلیج فارس گسترده شده‌اند در کمترین زمان ممکن به امداد می‌رسند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار