کد خبر: ۱۹۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷ 15 March 2016

علیرضا معظمی نیا، کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال در گفت وگو با ایسنا اعلام کرد به دلیل برخی بد رفتاری‌ها و فشارها استعفا خواهد داد.

علیرضا معظمی نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: آرامش و سلامتی خودم و خانواده‌ام بسیار مهم است و تصمیم گرفته‌ام به دلیل برخی بد رفتاری‌ها از نامزدی ریاست فدراسیون فوتبال کناره گیری کنم.

وی افزود: تا ساعتی دیگر این استعفا را به صورت کتبی تقدیم فدراسیون می‌کنم.

معظمی نیا دلیل این استعفا را دروغ، قسم، تهمت و پرونده سازی آقایان فدراسیون‌نشین و شایعات نادرست برخی روزنامه‌های ورزشی عنوان کرد.

وی در خصوص شرایط رقابت کاندیداها در انتخابات فدراسیون فوتبال نیز افزود: اساسنامه باید تغییر کند و به همین دلیل انتخابات به تعویق خواهد افتاد، ضمن آن که احتمال حضور کفاشیان نیز وجود دارد.

معظمی نیا خاطر نشان کرد: رئیس فدراسیون بعدی فدراسیون فوتبال از میان تاج و کفاشیان که فیفا نیز حامی او است، انتخاب می‌شود.

وی که خریدار باشگاه پرسپولیس نیز بوده است در بخش دیگر صحبت‌های خود نوشته‌های یکی از روزنامه‌های ورزشی کشور را در خصوص دلایل نخریدن پرسپولیس دروغ عنوان کرد و افزود: یکی از روزنامه‌های مطرح ورزشی کشور بنا به دلایلی نوشته است که من در هنگام خرید باشگاه پرسپولیس چک به همراه نداشته‌ام و مشکل مالیاتی داشته‌ام در صورتی که این صحبت‌ها کذب محض است و واقعیت ندارد. من یک ریال هم بدهی مالیاتی ندارم و اگر همین امروز حساب پرسپولس صفر شود و دولت اجازه دهد این باشگاه را به قیمت روز می‌خرم.

معظمی نیا گفت: متاسفانه برخی آقایان مشکل‌دار تیم رسانه‌ای قوی در اختیار دارند و با این دروغ پردازی‌ها و اتفاقات ناپسند برای دیگران مشکل ایجاد می‌کنند.

وی تاکید کرد: دوباره تاکید می‌کنم اگر پرسپولیس بدهی‌هایش را تسویه کند و دولت نیز این اجازه را بدهد با قیمت روز و به صورت نقدی این باشگاه را می‌خرم.

معظمی نیا به دلایل عدم کمک به تیم ملی فوتبال پرداخت و گفت: وقتی در روزنامه‌ها متوجه شدم پسر کفاشیان یک خودرو گران قیمت خریده از کمک به تیم ملی خودداری کردم. البته برخی ملاحظات و تماس‌هایی که با من انجام گرفت نیز در این تصمیم تاثیرگذار بود.

وی در پایان گفت: البته افشین پروانی نیز صحبت‌هایی در این خصوص انجام داده که فعلا جواب او را نمی‌دهم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار