سرپرست قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،سرپرست دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: آیین معرفی نفرات برتر مسابقه کتابخوانی فجر بامحوریت کتاب «انسان ٢٥٠ ساله» در سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 15 March 2016

مجتبی نورمحمدی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی «انسان ٢٥٠ ساله» حاوی بیانات مقام معظم رهبری در خصوص زندگی سیاسی و مبارزات ائمه معصومان(ع) است که در قالب ٢٢ سوال به مناسبت یوم الله ٢٢ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طراحی و اجرا شد، افزود: نفرات برتر این مسابقه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان معرفی و تجلیل شدند.

وی افزود: در این مسابقه که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد قریب دو هزار نفر از ٢٣ استان کشور شرکت داشتند که این میزان مشارکت، نشان دهنده سطح بالای رقابت و همچنین استقبال عمومی از مسابقه کتابخوانی استان سمنان است.

سفر مشهد مقدس جایزه نفرات برتر

سرپرست دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان درباره مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب اسنان ۲۵۰ساله، گفت: این مسابقه با همکاری دبیرخانه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان، دفتر قرآن و عترت و پایگاه بسیج انصار الحسین (ع) و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی و همچنین آشنایی جوانان با سیره ائمه معصوم(ع) برگزار شد.

نورمحمدی با بیان اینکه ١٠ نفر از برترین های این مسابقه به تناسب روزهای دهه مبارکه فجر با هدایایی مانند کمک هزینه سفر به مشهد مقدس تجلیل شدند، ابراز داشت: دو نفر از این برگزیدگان از سایر استان های کشور و هشت نفر از استان سمنان به عنوان نفرات برتر به قید قرعه شناخته شدند.

وی افزود: بر اساس نتایج قرعه کشی ثریا نجفی از اصفهان و علی ملکی از استان گلستان به عنوان برترین های سایر استان ها کشور و همچنین علی اصغر جلالی از دامغان، امیرحسین ایران بخش از سمنان، علی اکبر مطلبی نژاد از دامغان، مهدیه جعفری مایانی از شاهرود، معصومه عرب اسماعیلی از شاهرود، نیلوفر پروانی از شاهرود، فرشته فرومدی از بسطام و محبوبه محمدی از بسطام از استان سمنان به عنوان برترین های این مسابقه شناخته شدند.

دو هزار نفر در این رقابت شرکت داشتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار