کد خبر: ۱۹۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 16 March 2016

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اهدای بیش از سه میلیارد ریال کتاب به مدارس، مساجد، ادارات و مراکز فرهنگی استان در سال 1394 خبرداد.

محمد طاهری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام از جمله برنامه های این اداره کل در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در استان البرز بوده است.

وی اظهار داشت: در سالجاری کتاب های متعددی در موضوعات مختلف علمی، مذهبی، ادبی، علوم اجتماعی، تاریخ و جغرافیا، علوم محض و تکنولوژی و... با مبلغی بیش از سه میلیارد ریال از طریق این اداره کل و ادارات تابعه در هر شهرستان بین ادارات و مراکز مختلف اعم از مراکز فرهنگی هنری، آموزشی، علمی، مساجد، مدارس، کتابخانه ها، ادارات، دستگاهها و سایر مراکز متقاضی اهداء گردید.

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان داشت: توزیع کتاب های موضوعی به مناسبت های مختلف بین شهروندان ، ادارات و دستگاهها از جمله برنامه های این اداره کل جهت افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رونق بخشیدن به برنامه های مناسبتی در استان البرز بوده است.

وی اظهار داشت: برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، مسابقات کتابخوانی، جلسات نقد کتاب، مراسم رونمایی کتاب، خریدهای حمایتی کتاب های از ناشران استان، برگزاری نمایشگاه های متعدد کتاب و .... از دیگر برنامه های این اداره کل برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش میزان مطالعه در استان بوده که در سال آینده نیز به همراه سایر برنامه های متنوع دیگر در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار