مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل از آغاز به کار تورهای اردبیل گردی در این استان از روز اول تعطیلات نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۲۰۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 19 March 2016

کریم حاجی‌زاده در گفتگو باخبرنگار مهربا بیان اینکه طی سال‌های اخیر تورهای اردبیل گردی در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان تأثیر چشمگیر داشته است، تصریح کرد: گردشگران می‌توانند به صورت رایگان در این تور حضور یافته و از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کنند.

وی محل ثبت نام را ستاد اجرایی خدمات سفر عنوان کرد و افزود: در طول تعطیلات نوروزی دو اتوبوس برای تور اردبیل گردی آماده‌سازی شده که یکی قبل از ظهر و دیگری بعدازظهر زمینه بازدید گردشگران از جاذبه‌های استان را فراهم خواهند ساخت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مقاصد تورهای اردبیل گردی را شامل بقعه شیخ صفی، بازار تاریخی، پل‌های تاریخی، موزه تاریخ طبیعی، دریاچه شورابیل، موزه مردم‌شناسی، امام‌زاده صالح و جمعه مسجد برشمرد.

به گفته حاجی‌زاده تنوع مقاصد بازدید به شکلی انتخاب شده است که گردشگران نمونه‌هایی از آثار گردشگری طبیعی، میراثی، تاریخی، مذهبی و فرهنگی را مشاهده کنند.

وی در خصوص وضعیت فعالیت تورهای استان گردی نیز اضافه کرد: در اسفندماه امسال برای دو دفتر خدمات مسافرتی مجوز صادر شده است که یکی در بیله سوار و دیگری در سرعین فعالیت دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تصریح کرد: دفتر خدماتی سرعین تور استان گردی را تدارک دیده که از خود شهر سرعین به چند جاذبه گردشگری اردبیل مسافران و گردشگران را هدایت می‌کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار