کد خبر: ۲۰۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 25 March 2016
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیشترین تردد و عبور مسافران و گردشگران نوروزی از محور اردبیل ـ آستارا و گردنه حیران انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحمتی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پایانه‌های مسافری اردبیل اظهار کرد: ما نیز همچون سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام تعطیلات نوروزی طرح ایمنی و جابه‌جایی مسافران نوروزی را انجام می‌دهیم و در این مدت سعی کردیم با همکاری و همراهی شرکت‌های مسافربری و ارائه‌کننده خدمات در این حوزه در کنار فروش اینترنتی بلیط و فروش حضوری، زمینه‌ جابه‌جایی راحت و کم دغدغه مسافران را در ایام تعطیلات نوروزی فراهم کنیم.

وی با یادآوری اینکه همچنان در هفته دوم تعطیلات نیز جابه‌جایی مسافران و گردشگران از طریق حمل و نقل زمینی با همراهی خوب شرکت‌های حمل و نقل مسافر انجام می‌شود، تصریح کرد: برای اینکه مسافران سفر ایمن و راحتی را تجربه کنند باید نسبت به تهیه بلیط از شرکت‌های حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه و یا دفاتر فروش آنها اقدام کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان به حداقل رساندن تأخیرهای در حرکت وسائط نقلیه را به همراه سرویس‌دهی مناسب توسط شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری یادآور شد و گفت: ما موارد ایمنی را به رانندگان متذکر شدیم و در کنار آن از آنها خواسته‌ایم تا در ساعات شرعی برای انجام فرایض دینی مسافران و گردشگران در مکانی مناسب آنها را در انجام این فرایض همراهی کنند.

رحمتی به وضعیت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی اشاره کرد و افزود: بیش از 9 مجتمع در حال حاضر در مسیرهای مختلف اعم از بخش خصوصی و دولتی فعالیت می‌کنند و عملیات ساخت بیش از 10 مورد مجتمع نیز آغاز شده که امیدواریم به سرعت تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: در این مجتمع‌ها خدمات کیفی‌تری به مسافران و گردشگران بدون وقفه انجام می‌شود و تدارک مناسبی در این حوزه انجام شده تا هموطنانمان بتوانند فعالیت‌های مثبتی را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار