رئیس تعزیرات حکومتی بهمئی و شعبه سیار لنده و چرام گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون 70 پرونده تخلف طی گشت‌های بازرسی این اداره تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۰۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 26 March 2016
امید صالحی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: کشیک نوروزی تعزیرات حکومتی تا پانزدهم فروردین در شهرستان‌های چرام، لنده و بهمئی فعالیت دارد.

رئیس تعزیرات حکومتی بهمئی با اشاره به گشت‌های نوروزی این اداره تصریح کرد: طی هفته گذشته در گشت‌های مشترک با اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و ادارات متولی از مراکز خرید، بازار، مکان‌های دیدنی و گردشگری چرام، لنده و بهمئی بازرسی به عمل آمده و با متخلفان برخورد قانونی لازم صورت گرفت.

رئیس شعبه سیار تعزیرات لنده و چرام افزود: در شهرستان لنده مقادیری مرغ تاریخ مصرف گذشته و اجناس دیگر کشف و جمع‌آوری شد.

صالحی‌ با بیان این‌که 38 پرونده تخلف صنفی در گشت‌های مشترک هفته نخست سال در لنده تشکیل شده است، گفت: در شهرستان‌های چرام و بهمئی نیز بازرسی از واحدهای صنفی انجام و تذکرات لازم و برخورد قانونی صورت گرفت.

این مسئول تصریح کرد: در بازرسی از اماکن گردشگری و واحدهای صنفی شهرستان چرام 32 پرونده تخلف تشکیل و منجر به صدور حکم شده است.

وی گرانفروشی، عدم رعایت مقررات بهداشتی و عدم درج قیمت را از عمده‌ترین تخلف‌های کشف شده برشمرد و ارزش ریالی احکام صادر شده پرونده‌های تخلف چرام و لنده را 680 میلیون ریال برآورد کرد.

صالحی‌ بازرسی از مجتمع رفاهی چشمه بلقیس چرام را مورد اشاره قرار داد و با بیان این‌که اجناس تاریخ مصرف گذشته در واحدهای این شهرستان به وفور یافت شده است افزود: این اجناس جمع‌آوری و به همراه تعدادی قلیان معدوم شد.

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی چرام و لنده تصریح کرد: پرونده گرانفروشی شهرداری چرام مبنی بر اخذ وجه اضافه از مسافرین برای ورودی باغ و همچنین مبلغ دریافتی بابت پارکینگ چشمه بلقیس تشکیل که رای مقتضی صادر و با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفت.

وی خواستار نظارت بیشتر شبکه بهداشت و درمان چرام بر وضعیت بهداشتی واحدهای صنفی این شهرستان شد و گفت: مردم و مسافران نوروزی می‌توانند تخلف را به شماره 30009651 سازمان تعزیرات حکومتی پیامک دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار