منتخب مردم هرمزگان در مجلس گفت: با توجه به محوریت هرمزگان که استان‌های هم‌جوار و همچنین کشورهای حاشیه‌ای خلیج فارس را شامل می‌شود، ساخت یک بیمارستان مجهز برای رضایت‌مندی مردم در شهر بندرعباس ضروری است.
کد خبر: ۲۰۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 29 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد مرادی شامگاه‌یکشنبه با حضور در بیمارستان‌های شهید محمدی، خلیج فارس و کودکان شهر بندرعباس از نزدیک روند درمانی بیماران در این سه بیمارستان را بررسی و در گفت‌وگویی با کادر درمانی این بیمارستان‌ها و بیماران مشکلات را یادداشت تا از طریق مسئولان پیگیری کند.
 
وی با حضور در بخش‌های مختلف، از بیماران بستری عیادت و از روند رسیدگی به وضعیت آنان جویا شد، همچنین بیماران و همراهان‌ آنها در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از این بازدید و پیگیری مسئولان، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.
 
منتخب مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید از زحمات مسئولین این سه بیمارستان تقدیر و تشکر کرد و سرعت بخشیدن به روند درمانی هر چه بهتر مراجعه‌کنندگان را بسیار حائز اهمیت دانست و در زمینه پیگیری جذب اعتبارات مالی بیشتر برای طرح‌های توسعه‌ای و همچنین تسریع در حل مسائل مطرح شده توسط مسئولین بیمارستان قول مساعد داد.
 
مرادی ارائه به‌موقع خدمات درمانی، پاسخگویی 24 ساعته، تعیین تکلیف بیماران توسط متخصص مربوط در بخش اورژانس در حداقل زمان ممکن، انجام به موقع ویزیت بیماران، اعمال جراحی و پروسیجرهای اورژانسی و افزایش رضایت‌مندی مردم را از کلیدی‌ترین وظایف کادر درمانی بیمارستان‌ها دانست.
 
وی تصریح کرد: در همین زمینه و با هدف استانداردسازی خدمات بر اساس نیازها و انتظارات خدمات‌گیرندگان، عملیات اجرایی ارتقای کیفیت مراقبت‌های پزشکی در بیمارستان‌ها باید روند فزونی‌تری به خود بگیرد.
 
منتخب مردم هرمزگان در خانه ملت بر رفع نواقص و مشکلات موجود تأکید و ابراز امیدواری کرد؛ با پیگیری مسئولان شاهد رشد و بهبود کیفیت هر چه بیشتر و همچنین افزایش امکانات در بیمارستان‌های استان شویم.
 
مرادی همچنین از ضرورت ساخت یک بیمارستان مجهز در شهر بندرعباس سخن گفت و خاطرنشان کرد: با توجه به محوریت هرمزگان که استان‌های هم‌جوار و کشورهای حاشیه‌ای خلیج فارس را شامل می‌شود و دانش روز پزشکان ایرانی می‌توان از این طریق هم شاهد رضایت بیشتر بیماران از کیفیت در خدمات شویم و هم شاهد جذب گردشگرانی باشیم که برای انجام روند درمانی خود شهر بندرعباس را انتخاب می‌کنند.
 
وی در پایان هرمزگان را استانی غنی دانست و بیان داشت: امیدوارم با توجه به اقتصادی بودن استان هرمزگان شاهد کمبود امکانات در بیمارستان‌های استان نشویم و هرچه سریع‌تر این نواقص برطرف شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار