مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ایلام گفت: در طول ایام تعطیلات نوروز امسال به طور متوسط روزانه یک میلیون و 53 هزار لیتر سوخت در این استان مصرف شده است.
کد خبر: ۲۰۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 31 March 2016

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ایلام گفت: در طول ایام تعطیلات نوروز امسال به طور متوسط روزانه یک میلیون و 53 هزار لیتر سوخت در این استان مصرف شده است.


به گزارش تابناک ایلام؛غلامرضا چاغروندی اظهار کرد: از این میزان مصرف 483 هزار لیتر بنزین و 570 هزار لیتر نیز نفت گاز (گازوئیل) بوده که از طریق جایگاه های عرضه سراسر استان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه در این مدت بیشترین میزان مصرف سوخت در شهرستان ایلام بوده است، افزود: میزان مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار و گازوئیل نیز هشت درصد افزایش یافته است.
به گفته وی، 63 جایگاه عرضه سوخت شامل 44 باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، گازوییل و 19 باب جایگاه CNG تک منظوره و دو منظوره این استان در ایام تعطیلات نوروزی برای ارائه خدمات سوختی به مهمانان و مسافران نوروزی و عموم مردم از آمادگی کامل برخوردارند.
چاغروندی تاکید کرد: از اوایل اسفند پارسال همه جایگاه های با هدف اجرای طرح گلگشت نوروزی برای توزیع مطلوب سوخت، نظافت، زیباسازی، کیفیت سوخت، تجهیزات فنی موجود در جایگاه ها، رعایت نکات ایمنی و زیست محیطی اجرایی مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفته اند.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ایلام با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در تامین سوخت جایگاه ها نداریم، یادآور شد: دستگاه های نفتکش فعال نیز در این منطقه از آمادگی لازم برخوردار هستند تا عملیات سوخت رسانی به جایگاه ها را بدون هیچ وقفه ای تا پایان تعطیلات نوروز امسال انجام دهند.
چاغروندی به بحث طرح نظارت نوروزی نیز اشاره کرد و گفت: در بازدیدهای انجام شده در این طرح موارد و نکاتی چون نحوه خدمات رسانی مطلوب جایگاه ها، خرید به موقع فرآورده در ایام تعطیلات، برخورد مناسب و البسه متحد الشکل کارکنان، حضور مستمر و پاسخگو در جایگاه، لزوم آماده بکار بودن همه تلمبه ها و نازل ها، نظافت کل جایگاه و رعایت نکات ایمنی مورد توجه و بررسی قرار گرفته است.
وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی مطلوب و قرار دادن سامانه پاسخگو 09627 در معرض دید مسافرین افزود: کارشناسان این شرکت آمادگی دارند هر گونه شکایات و انتقادات از طریق این سامانه را در ایام تعطیلات نوروزی در کمترین زمان ممکن پیگیری و رسیدگی کنند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار