امام جمعه تبریز:
ایشان به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی ( اقدام و عمل) اشاره کرد و افزود: معظم‌له کلید حل مشکلات اقتصادی مردم و معضلات جامعه را تقویت و رونق تولید داخلی بیان کردند که نشانگر دوراندیشی و آینده‌نگری والای رهبری انقلاب است.
کد خبر: ۲۰۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 01 April 2016
 آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز، با اشاره به صحبتهای اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص نیاز قطعی به پیشرفت دفاعی نیز ، اظهار کرد: این حرف که دنیای فردا، دنیای مذاکره است نه موشک، سخن درستی نیست، زیرا همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، مذاکره زمان خاص خود را دارد و باید با بنیه دفاعی قوی به مذاکره پرداخت.

پیروزی های اخیر در سوریه نیز به پشتوانه همین بنیه دفاعی ایران است.پس جمهوری اسلامی ایران به نق نق های آمریکا و اسرائیل اعتنایی نکرده و توان دفاعی خود را بیشتر از پیش توسعه خواهد داد.

وی به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره کرد  و افزود: معظم‌له کلید حل مشکلات اقتصادی مردم و معضلات جامعه  را تقویت و رونق تولید داخلی بیان کردند که نشانگر دوراندیشی و آینده‌نگری والای رهبری انقلاب

امام جمعه تبریز خواستار تمام شدن این موضوع که مشغول برجام هستیم، شد و گفت: وعده و شعار کافی است و باید اقدام و عمل کرد بنابراین هنگام «اقدام و عمل» برای بهبود وضع اقتصادی کشور و اوضاع معیشتی مردم است.

وی با اشاره سوانح دلخراش رانندگی در کشور گفت: متاسفانه برای حوادث رانندگی بر اثر مستی اتفاق می‌افتد که جای تاسف دارد که هنوز افرادی شراب‌خواری می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار