کد خبر: ۲۰۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 03 April 2016

به گزارش تابناک یزد،مدير كل پست استان يزد از راه‌اندازي سامانه جدید رهگیری مرسولات پستی با قابلیت‌های نمایش اطلاعات قبول، رهسپاری، مبادله و توزیع مرسولات خبر داد.


"مسعود دهقان"  در اين باره گفت: این اقدام با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات پست و اطلاع‌رسانی دقيق و بهتر به همکاران و مشتریان شبکه پستی، همزمان با سراسر كشور در يزد صورت گرفته است.

وی اظهار كرد: این سامانه که پس از گسترش سیستم مبادله یکپارچه پستی در سراسر کشور راه‌اندازی شده است، رهگیری بی‌نقص به همراه اطلاعات مورد نیاز را به مشتریان پست ارائه می‌كند.

اين مقام مسئول در مورد قابلیت‌های این سامانه نيز عنوان كرد: نمایش اطلاعات قبول مرسوله شامل تاریخ و ساعت قبول، نام فرستنده و گیرنده، وزن و کرایه پستی و نمایش نوع سرویس، همچنين زمان ارسال مرسوله، زمان رسیدن مرسوله به مقصد و نمایش مختصات نقاط مبادله بر روی نقشه از جمله قابليت‌هاي اين سامانه است.

وی نمایش امضای گیرندگان، نمایش نام و تصویر نامه رسان، نمایش روند کامل توزیع مرسوله و نمایش آدرس و شماره تلفن باجه معطله و نقاط مبادله آن را از دیگر اين قابلیت‌ها ذكر كرد.

به گفته‌ي دهقان، سامانه مذكور در حال حاضر به صورت آزمایشی در آدرس newtracking.post.ir برای عموم مردم قابل بهره‌برداری است ولي پس از راه اندازی دستگاه‌های همراه نامه‌رسان و استقرار شبکه ارتباطی، تامین زیرساخت‌های لازم، ارسال و نمایش مختصات توزیع مرسولات نیز در سایت مذکور امکان‌پذیر خواهد بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
بسته من سه. روزه پست شده ولی هیچ اثری در سامانه شما نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار