رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر از بهره‌مندی بیش از 16 هزار نفر از طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان در نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۰۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 04 April 2016

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر از بهره‌مندی بیش از 16 هزار نفر از طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش فارس،حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور در ملایر با اشاره به اینکه امسال طرح آرامش بهاری در 10 بقعه شهرستان ملایر اجرا شد، اظهار کرد: تکیه حضرت ابوالفضل (ع)، امامزاده عبدالله ملایر (ع)، امامزاده ابراهیم (ع) طجر سامن، امامزاده عبدالله (ع) روستای مهرآباد، امامزاده عبدالله و سعید (ع) آورزمان، امامزاده احمد و محمود (ع) روستای کیکله، امامزاده یحیی (ع) روستای طجر، امامزاده روستای داویجان و مقبره سیفالدوله بقاع و مکان مجری طرح آرامش بهاری در ملایر بودند.

وی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط بین یکهزار و تا یکهزار و 500 نفر از امامزادگان مجری طرح آرامش بهاری بازدید داشتند، گفت: در طول تعطیلات نوروز بیش از 16 هزار نفر از این طرح بهره‌مند شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به برپایی خیمه‌های معرفت در چهار مکان شهرستان در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: این طرح نیز با حضور 10 نفر از مبلغان شامل 6 نفر مبلغ اعزامی از قم و چهار نفر مبلغ بومی در بقاع امامزاده عبدالله (ع) ملایر و عبدالله (ع) روستای مهرآباد، تکیه حضرت ابوالفضل (ع) و مقبره سیفالدوله اجرا شد.

وی تصریح کرد: در این زمینه برنامه‌های مختلفی شامل پاسخ به سئوالات دینی و شرعی، غرفه حجاب و عفاف، غرفه کودکان، سلسله مباحث نمایشگاهی با موضوعات مختلف اجرا شد.

اسدپور با بیان اینکه با توجه به سردی هوا بیش از 800 نفر نیز به صورت موقت در محل‌ اسکان بقعه امامزاده عبدالله (ع) ملایر اسکان موقت داده شدند، گفت: حسینیه سیدالشهدا (ع) و یک مکان دیگر نیز برای اسکان موقت مسافرین از سوی اداره اوقاف ملایر پیشبینی شده بود.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال بیش از 70 هزار نفر از بقاع متبرکه در مناطق مختلف شهرستان بازدید داشتند، تصریح کرد: این آمار نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر برگزاری جشن ویژه میلاد حضرت زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام مادر و زن در بقاع متبرکه و مساجد ملایر و برگزاری ویژهبرنامه جشن با همکاری حوزه بسیج خواهران در امامزاده عبدالله (ع) ملایر و امامزاده ابراهیم (ع) طجر سامن را از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه این شهرستان در ایام نوروز برشمرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار