اعتبار نامه عضویت در مجلس خبرگان رهبری به حضرت آیت الله مجتهد شبستری منتخب پنجمین دوره خبرگان رهبری تقدیم شد.
کد خبر: ۲۰۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ 04 April 2016
به گزارش گروه رسانه ای تابناک تبریز، رحیم شهرتی فر به همراه معاونین فرمانداری و بخشدار مرکزی تبریز با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان اعتبار نامه عضویت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را به آیت اله مجتهد شبستری تقدیم کرد.

آیت الله محسن مجتهدشبستری در این دیدار، گفت: برگزاری انتخابات در امنیت کامل و شرکت باشکوه مردم در انتخابات امتیازی  مهم برای استان آذربایجان‌شرقی و نظام جمهوری اسلامی می‌باشد که خوشبختانه مردم تمامی شهرستان‌ها با شرکت گسترده خود افتخار دیگری را برای نظام اسلامی ثبت کردند .

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با تقدیر از استانداری، فرمانداری‌های استان و نیز هئیت‌های اجرائی و نظارت که در برگزاری انتخابات نقش داشتند، افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اهمیت بیشتری دارد و امیدوارم مردم همانگونه که با احساس مسئولیت در مرحله اول شرکت کرده بودند، بار دیگر برای انتخاب باقیمانده نمایندگان خود در انتخابات شرکت کنند.

رحیم شهرتی فر، فرماندار تبریز نیز در این مراسم گفت: تمام مسئولین اجرائی شهرستان تبریز تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» را سرلوحه انجام وظایف خود قرار خواهند داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار