فرماندار چالوس
فرماندار چالوس گفت: بارندگی و سیلاب روزهای اخیر به سردهنه‌های کشاورزی در چالوس خسارت زد.
کد خبر: ۲۰۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 05 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمد ناصر زندی در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان با قدردانی از تلاش شبانه روزیاعضای ستاد خدمات سفر و ستاد مدیریت بحران چالوساظهار كرد: تلاش اعضای ستاد در ایام نوروز و تعطیلات موجب شدبا بروز کمترین مشکل،امکانات خوبی برای مردم و گردشگرانفراهم شود .

وی با بیان اینكه بازندگی‌های اخیر خسارت‌هایی را به بار آورد گفت: بارندگی در روز آخر تعطیلات نوروز موجب تخریب سردهنه های کشاورزی و ایجادمشکل در رودخانه ها و همجوار با رودهاشد.

فرماندار چالوس تصریح كرد: بارندگی ممتد در حوزه مرزن آباد و بخش مرکزی منجر به بروز خسارت‌هایی شد كه نیازمند برنامه ریزی جهت رفع مشكلات ناشی از بارندگی است.

زندی با اشاره به نزدیك شدن به فصل زراعی و كشاورزیابراز كرد: یکی از اقدامات اساسی سامان‌دهی سردهنه‌های آب زراعی است تا در فصل کشاورزی از روبه‌رو شدن با هر نوع تخریب و آسیبی جلوگیری شود.

وی خاطر نشان كرد: با توجه به مشکلاتی که هر ساله در فصول بارندگی رخ می‌دهد باید تمام امکانات و شرایط را برای کم کردن آسیب‌های ناشی از این وقایع به‌کار گرفته شود و برنامه ریزی دقیق تری صورت گیرد.

فرماندار چالوس تاكید كرد:بروز آسیب‌های جزیی به برخی از منازل و یا تجمع آب در رودخانه‌ها و نهرهای زراعی ناشی از عدم ساماندهی رودخانه‌ها و لایروبی انهار است كه نیازمند اقدامات اساسی است.

زندی در پایان گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در سال قبل در زمینه کاهش خسارت‌های ناشی از وقوع سیلاب در شهرستان چالوس باید این روند ادامه پیدا کند تا این شهرستان امسال از آسیب و خسارتدر امان بماند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار