رئیس هیأت ووشو استان زنجان گفت: نخستین کارگاه آموزشی استعدادیابی ووشو با هدف آموزش مریبان این رشته در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 11 April 2016
رامین موحد نیا امروز در گفت‌وگو با فارس در زنجان، با بیان اینکه ووشوی زنجان از اصلی‌ترین قطب‌های این رشته ورزشی در کشور است، اظهار کرد: ووشو در زنجان همیشه از رشته‌های ورزشی مدال‌آور بوده است.
وی تصریح کرد: وجود نفرات توانمند از لحاظ فنی در استان زنجان از جمله عوامل موثر در کسب عناوین مختلف در سطح کشور، مسابقات جهانی و آسیایی بوده است.
رئیس هیأت ووشو استان زنجان با اشاره به حضور تیمی متشکل از افراد همدل و همصدا در هیأت ووشو استان زنجان، اضافه کرد: حمایت‌های استاندار و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این زمینه بسیار موثر بوده است.
موحدنیا تاکید کرد: افزون بر این موارد ذکر شده، وجود برنامه‌ریزی و مدیریت خوب نیز در پیشبرد این ورزش در استان زنجان از جمله موارد تاثیرگذار است.
وی در ادامه از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی استعدادیابی در زنجان خبر داد و افزود: در این کارگاه از همه مربیان ووشو استان زنجان برای حضور در این برنامه آموزشی دعوت شده است.
رئیس هیأت ووشو استان زنجان ابراز کرد: در این کارگاه آیتم‌های موثر در پیکربندی کشف استعدادها در این رشته ورزشی مورد آموزش قرار خواهد گرفت.
موحدنیا ادامه داد: این کارگاه آموزشی در تاریخ نهم و دهم اردیبهشت و با هدف آموزش مربیان در کشف استعدادهای این رشته برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اجرای طرح همگانی دعوت از علاقمندان این رشته برای کشف استعدادهای بیشتر در ووشو، بیان کرد: این برنامه نیز در تاریخ دهم اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود.
رئیس هیأت ووشو استان زنجان در ادامه از قرار گرفتن نام دو مربی ووشو استان زنجان در بین مربیان برتر سال کشور خبر داد و گفت: همه ساله فدراسیون ووشو در حوزه‌های مختلف و در بخش‌های بانوان و آقایان در دو رشته تالو و ساندا اقدام به معرفی بهترین‌های این رشته ورزشی می‌کند.
موحد‌نیا اظهار کرد: طبق معرفی فدراسیون ووشو، غفار امانی در بخش تالو و منصور نوروزی در بخش ساندا موفق به کسب عنوان بهترین مربیان سال فدراسیون ووشو شده‌اند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ملاک تعیین این مربیان کسب مدال های مختلف کشوری و جهانی و همچنین عملکرد این مربیان در طی سال و مسابقات برگزار شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار