فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از متلاشی شدن باند سوداگران مرگ و کشف 78 کیلو و 500 گرم موادمخدر تریاک توسط پلیس ملایر خبر داد.
کد خبر: ۲۱۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 13 April 2016

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از متلاشی شدن باند سوداگران مرگ و کشف 78 کیلو و 500 گرم موادمخدر تریاک توسط پلیس ملایر خبر داد.

به گزارش ایسنا،سرهنگ پاسدار "شعبان ترک‌نیا" در این رابطه افزود: با تلاش اطلاعاتی انجام شده توسط حافظان نظم و امنیت و در یک مأموریت مشترک، یک باند تهیه و توزیع عمده موادمخدر که درصدد انتقال موادمخدر توسط 2 دستگاه خودروی سواری به شهرستان ملایر بودند، شناسایی شد.

وی اظهار کرد: مأموران در یک اقدام عملیاتی و ضربتی، 2 دستگاه خودروی شناسایی شده از باند مذکور را قبل از تحویل و توزیع این بلای خانمان‌سوز متوقف کردند، که بازرسی به‌عمل آمده از خودروهای مذکور، تعداد 8 بسته موادمخدر از نوع تریاک به وزن 78 کیلو و 500 گرم را کشف و ضبط کردند و سوداگران دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف 7 میلیارد ریالی قاچاق ذرت از یک دستگاه تریلر در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر به کشف 7 میلیارد ریالی قاچاق ذرت از یک دستگاه تریلر در ملایر اشاره کرد و افزود: در راستای توجه و اجرای محتوای پیام نوروزی مقام معظم رهبری در سال جدید با رویکرد مبارزه جدی با پدیده ی شوم و مخرب قاچاق کالا، با اجرای طرح کنترل جاده‌های مواصلاتی و میادین ورودی شهر ملایر، مأمورین به یک دستگاه تریلر به رانندگی یک نفر مشکوک شده که بلافاصله برای کنترل و بررسی دقیق تر مدارک و نوع محموله بارگیری شده، آن را متوقف می‌کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی به‌عمل آمده، مشخص شد که این تریلر حامل 26 هزار و750 کیلوگرم ذرت خارجی و فاقد مجوز حمل قانونی بوده که ضمن تشکیل پرونده قضائی مراتب در این ارتباط تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

دستگیری 5 سارق در حین ارتکاب سرقت

فرمانده انتظامی ملایر از مغلوب شدن 5 سارق با اقدام پیش‌دستانه و رعدآسای پلیس ملایر خبر داد و گفت: در راستای برخورد جدی با سارقان و مجرمان با اتخاذ تدابیر کاربردی و موثر از سوی قرارگاه مبارزه با سرقت و تلاش برای افزایش ضریب حضور در صحنه پلیس، مأموران گشت پاسگاه موفق می‌شوند 2 نفر سارق را در حین سرقت از یک باب منزل شناسایی و قبل از متواری شدن به همراه فرد مال‌خر دستگیر کنند.

ترک‌نیا افزود: در مأموریتی دیگر، مأموران گشت کلانتری نیز با حضور به موقع در نزدیکی منزلی که در حال سرقت بود، او را قبل از هرگونه فعل مجرمانه‌ای دستگیر و در مأموریتی دیگر مأموران گشت اعزام شده به نقاط از پیش تعیین شده، یک نفر سارق را در حال ربودن اموال یک ساختمان نیمه‌کاره شناسایی و دستگیر می‌کنند.

وی اظهار کرد: همچنین با همکاری و مشارکت مردم، مأموران از وقوع سرقت در یک منزل مطلع شده و با حضور سریع در محل وقوع سرقت، سارق مورد نظر را دستگیر می‌کنند که در مجموع هر 5 سارق با تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع قانونی شدند.

کشف 17 کیلو و 800 گرم تریاک طی 2 مأموریت ضربتی

فرمانده انتظامی ملایر به کشف 17 کیلو و 800 گرم موادمخدر تریاک طی 2 مأموریت ضربتی پلیس ملایر اشاره و اظهار کرد: در راستای مقابله جدی و بی‌امان با توزیع‌کنندگان موادمخدر، با تلاش اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان ملایر، یک دستگاه خودرو سواری که قصد وارد کردن موادمخدر به ملایر را داشت متوقف و در بازرسی از این خودرو مقدار 10 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

ترک‌نیا افزود: در همین راستا با هماهنگی مقام قضائی در مأموریتی دیگر، یک نفر توزیع‌کننده موادمخدر نیز در یکی از روستاهای ملایر، شناسایی و طی بازرسی به‌عمل آمده از مخفیگاهش مقدار 7 کیلو و 800 گرم مواد مخدر تریاک کشف و ضبط شد.

گفتنی است؛ در این ارتباط هر 2 نفر سوداگر مرگ دستگیر که ضمن تشکیل پرونده قضائی، مراتب تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار